English

فیلم «دست دانته» با بازی آل پاچینو در ایتالیا

آل پاچینو، جان مالکوویچ، بنجامین کلمنتاین و سابرینا ایمپاسیاتوره در یک فیلم به کارگردانی جولیان اشنایل بازی می‌کنند.

فیلم «دست دانته» با بازی آل پاچینو در ایتالیا
به گزارش خبرگزاری موج

به نقل از ورایتی، جولیان اشنابل در ایتالیا سر صحنه فیلم «دست دانته» یک فیلم معمایی جنایی پر از بازیگران مطرح حضور دارد. در این فیلم او با لوئیز کوگلبرگ همسر و همکارش، داستانی را که در قرن‌های ۱۴ و ۲۱ و در مکان‌هایی از جمله سیسیل، ونیز، ورونا و رم می‌گذرد، تصویر می‌کند.

حالا روشن شده علاوه بر بازیگران اصلی فیلم که شامل اسکار آیزاک، گل گدوت، جیسون موموآ و جرارد باتلر هستند در فیلم «دست دانته»، بنجامین کلمنتاین موسیقی‌دان و بازیگر بریتانیایی که در «تل‌ماسه» حضور داشت، نیز نقش شخصیتی شیطانی را بازی می‌کند که بین گذشته و حال در گذر است. کلمنتاین همچنین موسیقی فیلم را می‌سازد.

دیگر بازیگران استخدام شده درجه یک این فیلم شامل جان مالکوویچ و آل پاچینو هستند و لوئیس کانسلمی بازیگر «قاتلان ماه کامل» هم نقش یک قاتل امروزی به نام لفتی و هم نقش نجیب‌زاده‌ای به نام گویدو دا پولنتا را بازی می‌کند که خیرخواه دانته بود.

جولیان اشنابل در یک مکان تماشایی رم که یک ویلای کاخ‌ مانند روی تپه‌ای مشرف به شهر است، گفت «دست دانته» همچنین از حضور شماری از بازیگران ایتالیایی از جمله سابرینا ایمپاچیاتوره، فرانکو نرو، کلودیو سانتاماریا، گیدو کاپرینو، پائولو بوناچلی و دورا رومانو بهره می‌گیرد.

این فیلم بر اساس کتابی از نیک توشس ساخته می‌شود که حول یک دست نوشته از شعر دانته آلیگیری به نام «کمدی الهی» می‌چرخد که در کتابخانه واتیکان یافت می‌شود و به دست رییس یک گروه اوباش شهر نیویورک می‌رسد.

مارتین اسکورسیزی هم یکی از تهیه کنندگان اجرایی فیلم است و ارتباط نزدیکی با این پروژه دارد.

فرانچسکو ملزی دریل از تهیه کنندگان فیلم «استخوان‌ها و همه» با بازی تیموتی شالامه به کارگردانی لوکا گوادانینو در جمع آوری بودجه ۲۵ میلیون دلاری فیلم نقش مهمی ایفا کرده است.

این فیلم حدود ۶ هفته است در ایتالیا فیلمبرداری می‌شود و ۲ هفته دیگر برای ادامه تولید راهی نیویورک می‌شود. احتمالا اولین نمایش جهانی فیلم در جشنواره فیلم ونیز سال آینده ممکن شود.

فیلمنامه این فیلم توسط جولیان اشنابل و کوگلبرگ نوشته شده است. کوگلبرگ پیش از این نویسنده فیلمنامه درام سال ۲۰۱۸ «در دروازه ابدیت» درباره آخرین روزهای ونسان ون گوگ بود که توسط همسرش ساخته شد.

جولیان شابل در صحبت با ورایتی همچنین از جانی دپ تشکر کرد که مشوق او برای ساخته شدن «دست دانته» بود. وی گفت: وقتی با هم «پیش از شب فرا می‌رسد» [در سال ۲۰۰۰] را ساختیم، جانی دپ ۵ کتاب به من داد که حقوقشان را خریده بود و یکی از آنها که پیچیده‌تر به نظر می‌رسید «دست دانته» نوشته نیک توشس بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه