English

خانه کتاب و ادبیات ایران با ۶۰۰ نفر در چهلمین نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول حضور دارد

چهلمین نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول را در روز شنبه (6 نوامبر 1402) افتتاح شد و بیش از 200 عنوان کتاب ترکی زبان منتشر شده توسط ناشران ایرانی و 400 عنوان کتاب به زبان های فارسی و انگلیسی توسط خانه کتاب و ادبیات ایران را به نمایش گذاشتند.

خانه کتاب و ادبیات ایران با 600 نفر در چهلمین نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول حضور دارد

به گزارش خبرگزاری موج، چهلمین نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول روز شنبه (6 نوامبر 1402) با حضور شهردار استانبول، رئیس اتحادیه ناشران استانبول و ناشران مختلف به طور رسمی افتتاح شد. غرفه ایران با مساحت 30 مترمربع و طراحی بصری متمایز یکی از نکات برجسته این رویداد بود.

بیش از 200 عنوان کتاب منتشر شده به زبان ترکی توسط ناشران ایرانی و همچنین 400 عنوان به زبان های فارسی و انگلیسی با موضوعات مختلف برای مشاهده در دسترس بود.

در غرفه ایران، بازدیدکنندگان این فرصت را داشتند که با آثار برجسته ایرانی آشنا شوند، با ترجمه ترکی چهار کتاب ایرانی آشنا شوند، با مسئولان پروژه TEDA (پروژه حمایتی با تمرکز بر توسعه انتشارات ترکی استانبولی به زبان‌های دیگر) ملاقات کنند.

دعوتنامه شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همچنین تلویزیون اینترنتی کتاب برای پخش اخبار نمایشگاه از طریق KETAB.TV حضور داشت.

در بخش بین‌المللی نمایشگاه کتاب استانبول امسال، ناشران از کشورهایی مانند ایران، چین، لهستان، رومانی، قزاقستان و آلمان حضور داشتند که در مورد موضوعات مربوط به خرید و فروش کتاب و کپی رایت گفتگو کردند.

در چهلمین نمایشگاه کتاب استانبول در مجموع 200 برنامه جانبی برای ناشران و بازدیدکنندگان برگزار شد. از کشور هند نیز به عنوان مهمان ویژه دعوت شد تا در این رویداد شرکت کند. از 6 تا 14 نوامبر 1402 چهلمین نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول با حضور 998 ناشر پذیرای علاقه مندان بود. بخش بین المللی تا 9 نوامبر 1402 باز خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه