English

رئیس سازمان سینمایی:

زیر ساخت‌های سینمایی در استان‌ها تقویت می‌شود

رئیس سازمان سینمایی اعلام کرد: سازمان سینمایی برای ارتقای ظرفیت‌های نمایش فیلم و توسعه زیرساخت سینمایی در استان‌ها برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار دارد.

زیر ساخت‌های سینمایی در استان‌ها تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سینما «سیمرغ» سی سخت شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور  و استاندار  کهکیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان محلی و علاقمندان سینما به بهره برداری رسید و به مدار سمفا متصل شد.

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، در آئین افتتاح این سینما ضمن ابراز خرسندی از اضافه شدن این سالن به چرخه سینماهای کشور گفت: خوشحالم که مردم شهرستان دنا برای اولین بار صاحب سینما شده‌ و خدا را شاکرم وعده‌ای که سال گذشته در سفر استانی داده‌ایم، امروز محقق شده است.

وی افزود: اگر امروز اقدامی صورت گرفته به حسب وظیفه بوده است و معتقدم خیلی دیر سالن سینما به شهر شما آمده است.

رئیس سازمان سینمایی با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح 229 امین سالن سینمایی در دولت سیزدهم هستیم عنوان کرد: بدون تردید، این اقدامات ثمره رویکرد عدالت فرهنگی دولت سیزدهم است . براین اساس  افتتاح این سینماها در راستای هدف‌گذاری سازمان سینمایی برای ارتقای ظرفیت‌های نمایش فیلم و توسعه زیرساخت سینمایی در استان‌هاست.

وی همچنین، با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در حق مردم بی پناه غزه خاطر نشان کرد: اگر امروز آرامشی داریم و در حال افتتاح سینماها هستیم‌ مرهون فداکاری شهدای ماست و امیدوارم با شکسته شدن هیمنه و تابوی شکست‌ناپذیری رژیم اشغالگر قدس، شاهد فروپاشی کامل این رژیم کودک‌کش باشیم.

در ادامه این مراسم امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین، با اشاره به قدمت فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان دنا، اظهار کرد: ردپای مردم شهرستان دنا در طول تاریخ در فرهنگ وجود داشته و ادامه دارد.

وی در ادامه به نگاه ساختارمند سازمان سینمایی در سطح کشور گریزی زد و گفت: نگاه سازمان سینمایی کشور بر مبنای رسالت دولت مردمی است. با درایت و برنامه‌ریزی سازمان سینمایی کشور قدم‌های خوبی در سطح کشور برداشتند که برای همیشه ماندگار خواهد بود و در واقع یک عدالت فرهنگی در سطح کشور رقم زدند و بر اساس همین اقدام عدالتمندانه دو سینما در استان کهکیلویه و بویراحمد امروز افتتاح می‌شود.

وی افزود: سینماهای که امروز در دو شهرستان بهمئی و دنا افتتاح می‌شوند به لحاظ تجهیزات و امکانات در سطح کشور بی‌نظیر هستند و افتتاح این دو سینما بر اساس همان نگاه ساختارمند سازمان سینمایی کشور است.

درخشان گفت: سینمای سیمرغ سی سخت با 270 صندالی با کیفیت درجه یک و با بروزترین تجهیزات افتتاح شد و جدیدترین فیلم‌های سینمای ایران در آن اکران خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر صبغه فرهنگی مردم دنا، گفت: اگر می‌خواهید که چراغ سینمای سیمرغ همیشه روشن بماند باید مردم از این سینما استقبال کنند. الحمدالله سینما با بهترین کیفیت در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه