English

فراخوان رقابت پوستر تحقیقاتی جایزه مصطفی (ص) منتشر شد

بنیاد مصطفی (ص) با هدف آشنایی دانشمندان جهان اسلام با ظرفیت‌های علمی و فناوری دیگر کشورها و تقویت تعاملات بین‌المللی، رقابت «پوستر تحقیقاتی» را بین پژوهشگرانی برگزار می‌کند که در حوزه‌های اثر برگزیدگان پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) دستاوردی قابل ارائه دارند.

فراخوان رقابت پوستر تحقیقاتی جایزه مصطفی (ص) منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی (ص)، نهمین نشست استپ همزمان با پنجمین آیین اعطای جایزه مصطفی (ص) با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، سیاست‌گذاران، دانشمندان و فناوران برجسته و رسانه‌های جهان اسلام در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

پوسترهای راه‌یافته به رقابت نهایی در روز ۹ مهرماه ۱۴۰۲، توسط صاحبان دستاوردهای پژوهشی ارائه و از سوی برگزیدگان پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) ارزیابی می‌شود و نفرهای اول تا سوم در هر حوزه، علاوه بر دریافت گواهی‌نامه با امضای برگزیدگان، به ترتیب مبالغ ۲۰۰، ۱۵۰ و ۱۰۰ دلار جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

حوزه‌های رقابت شامل موارد زیر است:

هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، یادگیری عمیق، داده‌کاوی

فناوری‌های ارتباطات بی‌سیم

کاربردهای فناوری غشا

نانوپزشکی، دارورسانی، درمان هدفمند

بیماری‌های خودایمنی و اختلالات عصبی

علاقمندان برای فرایند ثبت نام و ارزیابی در این رقابت باید فرم سوابق علمی و پوستر با شکل تعریف‌شده به زبان انگلیسی از طریق وبسایت نشست تبادل تجربیات علم و فناوری (استپ) به نشانی https://app.step.mstfdn.org/rpc را تا تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ تکمیل و ارسال کنند.

 

فراخوان رقابت پوستر تحقیقاتی جایزه مصطفی (ص) منتشر شد

ارزیابی اولیه و اعلام افراد حائز شرایط برای شرکت در رقابت حضوری تا تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ انجام می شود. ارائه پوستر توسط شرکت‌کنندگان و ارزیابی نهایی توسط برگزیدگان پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) در روز ۹ مهرماه و اعلام نفرهای اول تا سوم هر حوزه و اعطای گواهی‌نامه و جوایز انها برای هفته جایزه مصطفی (ص) برنامه ریزی شده است.

جایزه مصطفی (ص) با چشم‌انداز گسترش صلح، امنیت و رفاه بشریت، فعالیت خود را در سال ۱۳۹۱ آغاز کرده و مأموریت خود را توسعه علم و فناوری در جهان اسلام قرار داده است و برای تحقق آن، شناسایی و تجلیل از دانشمندان برجسته، زمینه‌سازی برای توسعه تعاملات پژوهشگران و افزایش همکاری و هم‌افزایی کشورهای اسلامی در حوزهای علم و فناوری را با تأکید بر فناوری‌های پیشرفته در دستور کار دارد.

در راستای تجلیل از دانشمندان برجسته و زمینه‌سازی همکاری و توسعه علمی در جهان، جایزه مصطفی (ص) به عنوان یکی از نمادهای شایستگی و برتری علمی در سطح جهان شکل گرفت. این جایزه به اثری نوآورانه در مرزهای دانش تعلق می‌گیرد که توسط افرادی شاخص در حوزه‌های علم و فناوری ارائه شده است و زمینه‌ساز بهبود زندگی بشریت باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه