English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

آموزش ۱۰۰ هزار هنرجو در مناطق محروم عملیاتی شده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طی یک سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار نفر در مناطق محروم کشور آموزش‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و صنایع‌دستی دریافت کرده و می‌توانند مجوز ایجاد آموزشگاه را در رشته‌های مدنظر دریافت کنند.

آموزش ۱۰۰ هزار هنرجو در مناطق محروم عملیاتی شده است

به گزارش خبرگزاری موج، محمدمهدی اسماعیلی روز جمعه در جمع خبرنگاران لرستان، اظهار کرد: در استان لرستان به برکت اقدامات جهادی دولت، اتفاقات بسیار خوبی رخ داده و چند طرح فرهنگی را در دست افتتاح و بهره‌برداری داریم.

وی با اشاره به بازدید از تالار مرکزی خرم‌آباد، افزود: این طرح بزرگ در یک سال اخیر بیش از ۳۰ درصد افزایش پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

اسماعیلی با اشاره به احداث کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، تصریح کرد: عملیات ساخت این طرح پس از سال‌ها بلاتکلیفی، سال گذشته به اتمام رسید و پس از تجهیز، آماده بهره‌برداری است و با همت مسئولان دولت سیزدهم امروز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی مردمی‌سازی فرهنگ و هنر در کشور و ایجاد عدالت فرهنگی را از مهم‌ترین اقدامات خود در حوزه فرهنگ عنوان کرد و افزود: این بحث با قوت در حال پیگیری است. در یک سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار نفر در مناطق محروم کشور آموزش‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و صنایع دستی دریافت کرده و می‌توانند مجوز ایجاد آموزشگاه را در رشته‌های مدنظر دریافت کنند که مهم‌ترین اقدام دولت سیزدهم در راستای مردمی‌سازی حوزه فرهنگی محسوب می‌شود.

گفتنی است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز جمعه به استان لرستان سفر کرده است، شرکت در نماز جمعه، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز و افتتاح کتابخانه مرکزی خرم‌آباد از دیگر برنامه‌های سفر نیم‌روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه