English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

فرزندان انقلاب سال گذشته در همه عرصه‌های فرهنگی هنری درخشیدند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز همه مسئولان فرهنگی هنری نظام اسلامی در کنار یکدیگر کار بزرگ مدیریت فرهنگ و هنر کشور را برعهده دارند و همه حوزه‌ها در این خصوص هم افزا عمل می‌کنند .

فرزندان انقلاب سال گذشته در همه عرصه‌های فرهنگی هنری درخشیدند

به گزارش خبرگزاری موج، محمدمهدی اسماعیلی در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: سال گذشته در همه عرصه های فرهنگ ی هنری شاهد زایش و رویش قابل توجهی در جبهه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی بودیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حرکت رو به رشد فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: برخلاف تبلیغات بدخواهان ملت ایران، سال به سال و هر چه به پیش می‌رویم، بر رونق ادبیات، فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

وی افزود: از سال‌های نخست انقلاب، نخستین شکوفه‌های درخت فرهنگ و هنر انقلاب پدیدار شد و امروز گلستانی از هنرمندان سرافراز در بخش‌های مختلف در حال آفرینش هنری در تراز انقلاب اسلامی هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: سال گذشته در کشور عزیز ایران اتفاقاتی رخ داد که خناسان را به تبلیغ جدایی فرهنگ و هنر از بطن حرکت مردمی و نهضت امام (ره) تشویق کرد و تلاش کردند جریان فرهنگی هنری را متمایز از جریان عمومی میلیونی توده‌های مردم ایران منطبق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام سرافرازشان، نشان دهند.

اسماعیلی تاکید کرد: علیرغم همه اتفاقات، فرزندان انقلاب سال گذشته در همه عرصه‌های فرهنگی هنری درخشیدند و جشنواره‌های فجر هر یک با شکوه بیشتری نسبت به یکدیگر برگزار شد.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر برنامه‌های ارزشمند تلویزیونی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان روی آنتن رفت و هزاران اثر هنری جدید خلق شد که این مسئله نشان از رویش‌ها و زایش‌های قابل توجه در جبهه فرهنگ و هنر انقلاب دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: امروز همه مسئولان فرهنگی هنری نظام اسلامی در کنار یکدیگر کار بزرگ مدیریت فرهنگ و هنر کشور را برعهده دارند و همه حوزه‌ها در این خصوص هم افزا عمل می‌کنند و با اقداماتی که در امور اجرایی برای امسال پیش بینی شده است، امید می‌رود شاهد درخشش بیشتر فرهنگ و هنر در کشور باشیم.

اسماعیلی در پایان با قدردانی از مجاهدت‌های سالیان طولانی برگزیدگان و نامزد‌های جشن هفته هنر انقلاب اسلامی، ابراز امیدواری کرد این رویداد هر سال پررونق‌تر از گذشته برگزار شود و چهره‌های خلاق و توانمند تازه‌ای به جامعه معرفی کند.

 

بیشتر بخوانید:

هفته هنر انقلاب در جوار مزار شهید مرتضی آوینی آغاز شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه