English

وزیر ارشاد:

تندیس حکیم نظامی در میدان ونک نصب می‌شود/ دو تفاهم نامه جامع رسانه‌ای و فرهنگی با ونزوئلا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سفر ونزوئلا تفاهم‌های بسیار خوبی صورت گرفت و قرار شد دو تفاهم نامه جامع رسانه‌ای و فرهنگی را امضا کنیم.

تندیس حکیم نظامی در میدان ونک نصب می‌شود/ دو تفاهم نامه جامع رسانه‌ای و فرهنگی با ونزوئلا

به گزارش خبرگزاری موج، اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن نوروز و ماه مبارک رمضان در رابطه با سفر ونزوئلا، اظهار داشت: سفر بسیار خوبی با تفاهم‌های بسیار خوبی صورت گرفت؛ قرار شد دو تفاهم نامه جامع رسانه‌ای و فرهنگی را امضا کنیم.

وی عنوان کرد: نکته بعدی در مورد کارکنان وزارتخانه و نهادهای تابعه است که طبق مصوبه روز گذشته دولت، عقب ماندگی حقوق و دستمزد کارکنان وزارتخانه را تا حدی برطرف کردیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری همایش حکیم نظامی را داشتیم و تندیس آماده شده در میدان ونک نصب خواهد شد. ما به اینها به عنوان مظهر تمدن فرهنگی ایران بزرگ اسلامی نگاه می‌کنیم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ تحولات مهمی اعم از برگزاری موفقیت آمیز جشنواره‌های فجر را داشتیم و وزارت ارشاد به تمامی یا اکثریت قریب به اتفاق وعده‌های خود که اعلام کرده بود، جامعه عمل پوشانده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره جزئیات تفاهم با ونزوئلا بیان کرد: کارخانه تولید کاغذ را به صورت مشترک در آنجا راه‌اندازی می‌کنیم و ۸۰ درصد کار جلو رفته و قرار شده یک مؤسسه فرهنگی ما به نیابت از بخش خصوصی این کار را انجام دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: هفته فرهنگی ونزوئلا در تهران برگزار می‌شود و در ماه نوامبر هم ما آنجا همین رویداد را خواهیم داشت. همچنین تبادلات آموزش رسانه‌ای و مبارزه با اخبار جعلی را در نظر داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه