English

سازمان سینمایی کشور حمله تروریستی به حرم شاه چراغ را محکوم کرد

سازمان سینمایی کشور با صدور بیانیه‌ای با عرض تسلیت و همدردی با خانواده‌های شهدای حرم شاهچراغ(ع)، این اقدام تروریستی را محکوم نمود.

سازمان سینمایی کشور حمله تروریستی به حرم شاه چراغ را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری موج، متن بیانیه سازمان سینمایی کشور به این شرح است: حمله شنیع و ناجوانمردانه به حرم مطهر شاهچراغ (ع) باردیگر اندازه خباثت، دنائت وخوی وحشی‌گری دشمنان قسم خورده این آب و خاک را به نمایش گذاشت.

این اولین بار نیست که دست دشمنان  به خون عده‌ای از هموطنان آزاده ما آغشته می‌شود و دریغ که صدایی از رسانه‌های مدعی حقوق بشر بلند نمی‌شود. در چهار دهه گذشته دشمنان ایران اسلامی همواره کوشیده‌اند به انحای مختلف زخمی بر پیکر درخت بالنده و تناور انقلاب بزنند، اما همیشه با موج توفنده مردم انقلابی مواجه شده، عقب نشسته‌اند.

حمله به حرم مطهر شاهچراغ (ع) نشانه‌ای واضح و روشن از شکست سیاست‌های ریاکارانه، غیرانسانی و بدوی سردمداران غرب در طرح شعارهای انسان دوستانه و توسل به خشونت و جنایت علیه مردم مظلوم و شریف ایران است.

عمل ضدانسانی، مذبوحانه و جنایتکارانه حمله به حرم مطهر شاهچراغ( ع) که منجر به شهادت و جراحت عده‌ای از زائران این حرم شد، ادامه همان سیاست‌های مزورانه، حقیر و خونبار دشمن در ترور کور مردم عادی است.

سازمان سینمایی کشور ضمن محکوم کردن این عمل شنیع که آن را نشانه‌ای از استیصال دشمنان این مرز و بوم می داند از سینماگران، هنرمندان و مستندسازان کشور درخواست کرد با تبیین، تصویر و بازنمایی ابعاد چنین جنایت‌هایی، حقانیت و مظلومیت ملت ایران را در برابر نظام سلطه به نمایش بگذارند.»

همچنین اداره‌کل هنرهای نمایشی، هنرمندان و روسای انجمن‌های نمایش سراسر کشور در محکومیت حمله به حرم شاهچراغ، بیانیه‌ای مشترک را منتشر کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه