English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی مطرح کرد؛

حربه حمله به شاهچراغ هم به سرنوشت دسایس پیشین دشمن می‌انجامد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی در مورد حمله تروریستی حرم شاهچرغ ابراز داشت: این عملیات تروریستی بار دگر نشان داد که تا جمهوری اسلامی در خط مقدم دفاع از مستضعفان و مبارزه با استکبار است، این حربه نیز به سرنوشت تمامی دسایس سالهای گذشته می‌انجامد.

حربه حمله به شاهچراغ هم به سرنوشت دسایس پیشین دشمن می‌انجامد

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در پیامی با محکومیت حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، گفت: شهادت و جراحت تعدادی از زائران، دلدادگان اهل بیت (علیه السلام) ددمنشی دیو سیرتانی است که جان ستاندن از بی گناهان و ریختن خون مظلومان را شرط بقا و دوام زندگی فلاکت بار خود می‌دانند.

مشروح متن پیام اسماعیلی به این‌ترتیب است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ندای مظلومیت ملت ایران، دگر بار در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام طنین انداز شد تا روایت جنایتی دیگر را بر کارنامه سیاه و ننگین دشمنان انقلاب اسلامی بیافزاید.

شهادت و جراحت تعدادی از زائران، دلدادگان اهل بیت (علیه السلام) ددمنشی دیو سیرتانی است که جان ستاندن از بی گناهان و ریختن خون مظلومان را شرط بقا و دوام زندگی فلاکت بار خود می‌دانند.

این عملیات تروریستی بار دگر نشان داد که تا جمهوری اسلامی در خط مقدم دفاع از مستضعفان و مبارزه با استکبار و تروریسم جهانی قرار دارد و دشمنی یزیدیان زمانه با مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی ادامه خواهد داشت که به حول قوه الهی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این حربه نیز به سرنوشت تمامی دسایس سالهای گذشته می‌انجامد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهنگ، هنر و رسانه کشور، ضمن همدری با خانواده و بازماندگان این اقدام تروریستی، سلامتی مجروحان را از درگاه خداوندمتعال خواهانم.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه