English

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در واکنش به هتک حرکت دوباره قرآن در سوئد بیانیه داد

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در واکنش به هتک حرکت دوباره قرآن کریم در کشور سوئد بیانیه‌ای صادر کرد.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در واکنش به هتک حرکت دوباره قرآن در سوئد بیانیه داد

به گزارش خبرگزاری موج، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در واکنش به هتک حرکت دوباره قرآن کریم در کشور سوئد بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

باسمه تعالی

هتک حرمت چندباره کتاب آسمانی و مقدس مسلمانان جهان در کشور سوئد، بار دیگر پرده از چهره واقعی مدعیان آزادی بیان و حقوق بشر برداشته است. تکرار قرآن سوزی در استکهلم با موافقت دولت و حمایت پلیس، آن هم با وجود اعتراضات گسترده‌ای که قبلا در این خصوص صورت پذیرفته است، نشان دهنده اسلام ستیزی سیستماتیک و سازمان دهی شده ای است که متأسفانه نهادهای رسمی سوئد در تبلور و استمرار آن نقش دارند. 

دولت، نهادهای امنیتی و پلیس سوئد باید متوجه این حقیقت مسلم باشند که اسلام هراسی و قرآن ستیزی نظام مند در این کشور نه تنها از دید مسلمانان و افکار عمومی دنیا به مثابه احترام به حقوق انسانی و آزادی بیان تلقی نمی‌شود، بلکه منجر به خشم و نفرت جهانی از سوئد خواهد شد،چنانچه این روند اکنون نیز قابل مشاهده و تصدیق است. 

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی قرآن سوزی فرد هتاک در سوئد در سایه حمایت نهادهای رسمی این کشور را قویا محکوم کرده و از سازمان‌های بین‌المللی و نهادهای اسلامی دعوت می‌کند بابت وادارسازی دولت سوئد و دیگر دولت‌های اروپایی جهت توقف این رویکرد وقیحانه و خطرناک، اقدامی فوری و صریح صورت دهند.

بدیهی است که تحمل رویکرد کنونی دولت سوئد و انفعال سازمانهای بین المللی در وادارسازی این دولت به پاسخگویی در برابر قرآن ستیزی و اسلام هراسی نظام مند، دیگر از سوی مسلمانان و پیروان واقعی ادیان ابراهیمی در جهان امکانپذیر نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه