English

«پویش بابای من علی» برگزار می‌شود+فیلم

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با بهره‌گیری از ظرفیت های کارشناسان فرهنگی، مربیان و گروه های تخصصی حوزه کودک و نوجوان پویش "بابای من علی" را با توجه به نیاز و علایق مخاطب کودک و نوجوان برای عید غدیر برگزار می‌کند.

«پویش بابای من علی» برگزار می‌شود+فیلم

به گزارش خبرگزاری موج، غدیر یک مساله مهم و تاثیرگذار است که تاکنون به صورت مناسب برای مخاطب کودک و نوجوان نسل جدید شرح داده نشده است. آشنایی با ویژگی های پیامبر (ص) و امام علی (ع)، آشنایی با ماجرای واقعه غدیر و اتفاقات قبل و بعد از آن میتواند ضمن معرفی الگوی صحیح اخلاقی از سنین کودکی، محتواهای مفید در اختیار فرزندانمان قرار دهد. آموزه هایی که اگر در سنین کودکی و نوجوانی بر لوح پاک وجودشان نقش ببندد در تمام مراحل زندگی راهنما خواهند بود و ضمن تقویت هویت اسلامی-ایرانی بر کیفیت زندگی فردی و اجتماعی نیز تاثیرگذار می‌باشد.

مریم حقی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با برگزاری برنامه ی هشتاد روزه ی “دست در دست” در اولین قدم با برگزاری پویش "بابای من علی" تلاش میکند مفاهیم غدیر را به زبان کودک نوجوان در قالب هایی جذاب ارائه دهد.

ساخت نماهنگ بابای من علی ،تیزرهای متعدد با عنوان "بیاید باهم جشن بگیریم" ، برگزاری جشن های میدانی در نقاط مختلف استان تهران ، داستان کوتاه "نور " در قالب های کمیک و موشن کمیک ، بسته های عیدانه برگزاری جشن خانه ما و محله ما و ... بخشی از فعالیت های کانون در ایام عید غدیر میباشد.

انشاالله بتوانیم در کنار شادی این جشن بزرگ در ارتقای سطح آگاهی معنوی و اجتماعی مخاطبین کودک و نوجوان گامی موثر برداشته باشیم.

نماهنگ بابای من علی

مجری طرح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران 

تهیه کنندگی محمد صفی خانی

 کارگردانی سیدامیرحسین محمودیان 

با اجرای سید محمدرضا نوشه ور

گروه سرود آوای احسان

گروه سرودساکنان آسمان

گروه سرودتسنیم

رونمایی از پوستر پویش بابای من علی 

همزمان با رونمایی از نماهنگ “بابای من علی” از پوستر کولاژ پویش عید غدیر نیز رونمایی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه