English

ترکیب هیات مدیره جدید انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران مشخص شد

اعضای هیات مدیره جدید انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران با برگزاری مجمع عمومی این انجمن و انتخابات در حضور نماینده رسمی وزارت کار مشخص شدند.

ترکیب هیات مدیره جدید انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران مشخص شد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، با حضور 106 نفر و پس از به حد نصاب رسیدن تعداد، مجمع عمومی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۱۱ آبان ماه  با حضور نماینده وزارت کار در ساختمان شماره ۲ خانه سینما برگزار شد و در این جلسه با رای گیری، هیات مدیره جدید این انجمن تعیین شدند.

هیات رییسه مجمع عمومی انجمن منتقدان

در ابتدای این جلسه خسرو دهقان و جعفر گودرزی رییس هیات مدیره و نایب رییس دوره قبلی انجمن  گزارشی ارائه کردند و پس از آن آقای کلاته نماینده وزارت کار که با کمی تاخیر در جلسه حاضر شد، توضیحاتی در مورد شیوه برگزاری این جلسه و رای گیری ارائه کرد.

مجمع عمومی انجمن منتقدان

پس از آن از افرادی که تمایل به کاندیدا شدن برای عضویت در هیات مدیره و بازرسی انجمن داشتند دعوت شد تا ثبت نام کنند که بر این اساس جلیل اکبری صحت، امیرحسین تاجبخش، سعید توجهی، الهام حسامی،  رضا درستکار، محمد شریعت پناه، سیدرضا صائمی، علیرضا غفاری، گیسو فغفوری، جعفر گودرزی، حسین گیتی،  محمدرضا لطفی،کامران ملکی، علیرضا مجمع، انسیه نجفی، امید نجوان، به عنوان کاندیدهای هیات مدیره و آقای، رحمانی پیمان شوقی، نادر طریقت، امیر افشار فتوحی و میلاد معتمدی‌فر به عنوان کاندیدهای بازرس این دوره هیات مدیره معرفی شدند.

نتایج رای گیری هیات مدیره انجمن منتقدان

پس از رای گیری و شمارش آرا جعفر گودرزی، محمدرضا لطفی، کامران ملکی، رضا درستکار، رضا صائمی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره و پیمان شوقی به عنوان بازرس انجمن معرفی شدند.

 گیسو فغفوری و جلیل اکبری صحت به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره و ذبیح‌الله رحمانی نیز به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه