English

خسرو دهقان رییس انجمن صنفی منتقدان سینما شد

خسرو دهقان به اتفاق آراء ریاست هیات مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی را به عهده گرفت.

خسرو دهقان رییس انجمن صنفی منتقدان سینما شد

به گزارش خبرگزاری موج، کامران ملکی ، بازرس انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی در اظهاراتی گفت: در اولین نشست هیأت مدیره این نهاد صنفی و در یک تعامل و تفاهم صمیمانه، هریک از اعضا در مسئولیت‌های داخلی انجمن قرار گرفتند.

بر اساس این تعامل خسرو دهقان به اتفاق آراء ریاست هیات مدیره انجمن را به عهده گرفت و جواد طوسی در این دوره ترجیح داد به عنوان نایب‌رییس انجمن در کنار خسرو دهقان قرار گیرد.

بر همین اساس جعفر گودرزی که در دو دوره اخیر بالاترین رأی را در مجامع عمومی انجمن کسب کرده بود با تمایل خود از سمت‌های پیشین کناره‌گیری کرد و صرفاً مسئولیت سخنگویی و خزانه‌داری انجمن را پذیرفت.

از سوئی دیگر علی علایی در کمیته سه نفره عضویت انجمن قرار گرفت و سپیده ابرآویز هم بر اساس مصوبه شورای مرکزی پیشین، دبیری جشن نوشتار انجمن را برای برگزاری دوره‌ای پربار عهده دار است.

ملکی ادامه داد که خوشبختانه مسئله ثبت انجمن در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با پیگیری آقای گودرزی سرعت گرفت و به اتمام رسید و ان‌شاءالله به زودی شناسه ملی انجمن صادر خواهد شد و هویت قانونی و مستقل انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی شکل خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه