English

انتقال پیکر استاد حکیمی به مشهد مقدس/ رواق دارالحجه خانه ابدی علامه شد

پیکر استاد محمدرضا حکیمی در رواق دارالحجه حرم امام رضا(ع) به خاک سپرده می‌شود.

انتقال پیکر استاد حکیمی به مشهد مقدس/ رواق دارالحجه خانه ابدی علامه شد

به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی کیا از نزدیکان استاد محمدرضا حکیمی درباره مراسم تشییع استاد محمدرضا حکیمی اظهار داشت: پیکر ایشان به مشهد منتقل شده و مراسم تدفین تا قبل از ظهر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع از صبح امروز و از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد، افزود: پیکر استاد محمدرضا حکیمی در رواق دارالحجه حرم امام رضا(ع) به خاک سپرده می‌شود.

کیا در ادامه ضمن اشاره به اینکه بست نواب محل دقیق تدفین است گفت: مراسم تا دقایقی دیگر آغاز خواهد شد تا پیکر ایشان در خانه ابدی آرام گیرد.

مراسم تشییع پیکر استاد مجاهد محمدرضا حکیمی دقایقی پیش در بارگاه منور ثامن الائمه(ع) حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از بست نواب صفوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع شد.

تجمع در صحن کوثر از پیکر جدا شده و بنا به دستور خادمان بارگاه رضوی هر فرد روی یک فرش می‌نشینند؛ پس از قرائت زیارت امین الله و آیاتی از کلام الله مجید، آیت الله سیدان بر پیکر این عالم فرهیخته نماز میت را اقامه کرد.

 در ادامه نیز پیکر استاد حکیمی در رواق دارالحجه حرم مطهر رضوی در کنار مدفن برادر کوچک وی، حجت الاسلام علی حکیمی آرام گرفت.

چهره‌های استانی از جمله آیت الله سید احمد علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه، حجت الاسلام احمد مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی و محمدرضا هاشمی؛ فرماندار مشهد در خراسان رضوی در این تشییع پیکر حضور داشتند‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه