English

بازیگران نوجوان ۲۳ نفر در سلام صبح بخیر:

دیدار با سردار سلیمانی و ۲۳ نفر اصلی انرژی عجیبی به ما داد

سه بازیگر نوجوان فیلم سینمایی 23 نفر مهمان برنامه سلام صبح بخیر شده و از خاطره بازدید سردار سلیمانی از صحنه فیلمبرداری این فیلم سخن گفتند.

دیدار با سردار سلیمانی و 23 نفر اصلی انرژی عجیبی به ما داد

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری موج، عبدالله روا امروز در برنامه «سلام صبح بخیر» میزبان حامد نذری، علی آزادمرد و نیما یوسف پور بازیگران فیلم سینمایی 23 نفر بود.

روا در ابتدا به این موضوع اشاره کرد که این فیلم درباره 23 نوجوانی است که در ایام جنگ به اسارت گرفته می شوند و علی رغم تلاش بعثی ها برای سواستفاده رسانه ای از آنها، چهره نوجوان ایرانی را به تصویر می کشند.

یوسف پور در ابتدا با بیان اینکه ما دوره زندان استخبارات را بازی می کنیم، این فیلم را داستان مقاومت خواند.

آزادمرد هم درباره داستان یک خطی این فیلم گفت: چکیده این فیلم این است که جلوی مشکلات کم نیاوریم و اگر سختی به ما وارد می شود ایستادگی کنیم و نباید بگذاریم دشمن به ما غلبه کند.

یوسف پور هم تاکید کرد: «23 روز» می گوید هرچقدر هم که شرایط سخت باشد اگر مقاومت کنیم قطعا به نتیجه می رسیم.

به گفته حامد نذری شهدای هشت سال دفاع مقدس و 23 نفر اسیری که سرانجام آزاد شدند، نماد شجاعت و استقامت برای یک ملت بودند.

یوسف پور درباره شیوه نزدیک به این نقش توضیح داد: ما بر اساس مطالعات شخصی و فیلمهایی که از دفاع مقدس و مقوله جنگ دیده بودیم توانستیم به این فضا نزدیک شویم. با 23 نفر واقعی هم دیدار داشتیم و با آنها ارتباط برقرار کردیم. بر اساس شباهت نقش آنها را بازی می کردیم.

حامد نذری هم با بیان اینکه من نقش حمید تقی زاده بچه جنوب شهر تهران را بازی می کنم، یادآور شد: خود من اصالتا کرد سنندج هستم. 

آزادمرد درباره نقش خود گفت: من نقش آقا رضا را بازی می کنم که کرمانی بودند ولی من تهرانی صحبت می کنم. ایشان نزدیک 70 سالشان است. آقای جعفری، بازیگردانمان و تیم حرفه ای که داشتیم کمک حالمان بودند. بهمنی، جعفری، دستیار کارگردان خیلی به ما کمک می کردند تا به شرایط نزدیک شویم. 23 نفر واقعی هم گاهی به ما سر می زدند.

بازیگران 23 نفر در سلام صبح بخیر

یوسف پور هم به مدت سه ماه فیلمبرداری و 20 روز تمرین اشاره کرد و سپس بحث به فضای مفرح و شاداب پشت صحنه رسید و او هر روز کار با حامد نذری را خاطره دانست.

آزادمرد دراین زمینه اظهار کرد: حامد یک پا کمدین است. 

نذری هم در این خصوص گفت: نقش من هم قدری کمدی بود و فردی شکمو بود. یک صحنه ای هست که عراقی می خواهد مرا اندازه بگیرد و در پشت صحنه هم خیلی خندیدیم.

آزادمرد در ادامه افزود: یک سرباز عراقی داشتیم که دست بزرگی داشت و قرار نبود درآن صحنه به کسی چک بزند. ما خنده مان گرفته بود که حامد اینطور بازی می کرد، او برای اینکه فضای کار جدی شود، به ما چک زد. امیر صفاری که چک خورد از جایش پرید. من هم پشت سرش از خنده ترکیده بودم!

نذری ادامه داد: عراقی ها سربازی داشتند که قوی و هیکلی بوده و شاکر نام داشته است و بازیگر آبادانی این نقش را بازی کرده است. 

یوسف پور در خاتمه گفت: ما با 23 نفر اصلی دیدار داشتیم. البته یکی از آنها فوت کرده است. ما مدتی تمرین کرده بودیم و حس و حال تمرین تکراری بود و خسته شده بودیم. اما روز اولی که کار را کلید زدیم سردار سلیمانی و 23 نفر اصلی سر صحنه آمدند و انرژی عجیبی بین بچه ها رد و بدل شد و خاطره خوبی بود که در ذهن من مانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حسین

    ای داد بی داد که یازده روز بعد این سردار آسمانی شد

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه