English

تصویب واریز ۱۰ درصد از بهای بلیط کنسرت ها به حساب عمومی خزانه داری کل کشور

کمیسیون تلفیق واریز بخشی از بهای بلیط اجراهای صحنه ای به حساب درآمد عمومی را تصویب کرد.

تصویب واریز 10 درصد از بهای بلیط کنسرت ها به حساب عمومی خزانه داری کل کشور

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی معاونت حقوقی، امور مجلس و استانها،  علی اصغر کاراندیش مروستی معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، از تصویب واریز ١٠ درصد بهای بلیط اجراهای صحنه‌ای (کنسرت) در تهران و کلان شهرها به حساب درآمد عمومی نزد خزانه داری کل کشور با دو سوم آرا در کمیسیون تلفیق خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌ها، کاراندیش گفت: به منظور ساماندهی فعالیت های فرهنگی و هنری ، تعمیر، تجهیز و اداره مجتمع های فرهنگی و هنری شهرستانهای غیر از مراکز استان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مکلف است ١٠درصد بهای بلیط اجراهای صحنه ای (کنسرت) در تهران و کلان شهرها را اخذ و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه داری کل کشور واریز کند.

به گفته وی، مبلغ هزار و پانصد میلیارد ریال از درآمد حاصله از محل ردیف ٠٥٣٠٠٠ جدول شماره (٩) این قانون به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص می یابد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار امیدواری کرد که با تصویب نهایی این مصوبه مهم در صحن علنی مجلس، شاهد ساماندهی و توسعه فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر در اقصی نقاط کشور باشیم و به حل مسائل این حوزه کمک کنیم .

وی با تاکید بر اهمیت عدالت فرهنگی در سطح کشور، گفت: این مهم در سایه تمرکز زدایی، به کارگیری ظرفیت های تازه، سیاستگذاری های نوین فرهنگی- اجتماعی و بهره مندی از تخصیص هدفمند خدمات میسر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه