English

دهقانکار خبر داد:

ساختار نمایشگاه کتاب ۳۲تصویب شد/ تعداد کمیته‌ها کاهش یافت

ایوب دهقانکار گفت: در ساختار جدید تعداد کمیته‌ها از 12 به هشت کمیته کاهش پیدا کرد و همچنین تعدادی از بخش‌ها و کارگروه‌ها در یکدیگر ادغام شدند.

ساختار نمایشگاه کتاب 32تصویب شد/ تعداد کمیته‌ها کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر و سخنگوی شورای سیاست‌گذاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: در جلسه سوم شورا ساختار جدید نمایشگاه به تصویب رسید و مقرر شد شیوه واگذاری و تفکیک وظایف بخش حاکمیتی و صنف در جلسه آتی مورد بررسی قرار گیرد.

ایوب دهقانکار ؛ سخنگوی شورای سیاست‌گذاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به موضوعات این جلسه گفت: در ابتدای جلسه گزارشی از جلسه مشترک مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با شهرداری و شورای عالی ترافیک با ریاست شهردار تهران ارایه شد که درآن طرفین بر همکاری و هم‌افزایی به منظور کاهش بار ترافیکی محدوده مصلی به عنوان محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران تاکید کردند.

وی ادامه داد: در ادامه این جلسه ساختار نمایشگاه مورد بحث و تبادل نظر میان اعضا قرار گرفت و در پایان ساختار جدید نمایشگاه به تصویب رسید. در ساختار جدید تعداد کمیته‌ها از 12 به هشت کمیته کاهش پیدا کرد و همچنین تعدادی از بخش‌ها و کارگروه‌ها در یکدیگر ادغام شدند.

دهقانکار تصریح کرد: ضمنا مقرر شد در جلسه آینده شورا، شیوه واگذاری و تفکیک وظایف میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنف نشر بررسی شود.

این گزارش حاکی است سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ریاست محسن جوادی ؛ رئیس شورا و معاون امور فرهنگی و اعضای شورا روز چهارشنبه(26 دیماه) در معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه