English

بازیگر نقش رشید در سریال بانوی عمارت در گفت‌وگو با موج:

برای بازیگری پارتی نداشتم/ سعی کردم جنس بازی‌ام را به دوره قاجار نزدیک کنم

بازیگر نقش رشید در سریال بانوی عمارت گفت: کار تاریخی اقتضائات خاص خودش در طراحی صحنه و لباس، صدابرداری، نورپردازی و ... را دارد، همچنین بازیگری خاص خودش را می‌طلبد که من نیز سعی کردم جنس بازی‌ام را به دوره قاجار نزدیک کنم.

برای بازیگری پارتی نداشتم/ سعی کردم جنس بازی‌ام را به دوره قاجار نزدیک کنم

میلاد میرزایی، بازیگر نقش رشید در سریال بانوی عمارت در گفت‌وگو با خبرنگار تلویزیون خبرگزاری موج درباره کار کردن در یک سریال تلویزیونی گفت: حرفه اصلی من بازیگری است البته علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون، دوبلور، عکاس و موزیسین نیز هستم. تلویزیون برای من مهم است و برای اینکه بتوانم تمام ابعاد بازیگری‌ام را نشان دهم سعی کردم در تلویزیون حضور داشته باشم تا به سمت سینما کشیده شوم.

وی تصریح کرد: ورود به سینما سخت‌تر است و من به عنوان یک بازیگر هیچگونه پارتی و آشنایی در این زمینه نداشتم و سعی کردم خودم به تدریج رابطه‌ها را ایجاد کنم و بتوانم با توانایی‌های خودم، قدم به قدم پیش بروم.

میرزایی با اشاره به اینکه گرایش بیشتری به سمت سینما دارد، توضیح داد: سعی کرده‌ام همیشه بازیگری سینمایی باشم تا تلویزیونی، اما در قاب تلویزیون هم سعی می‌کنم از زاویه دیگری به بازیگری ورود کنم؛ به این معنی که در شخصیت‌‎پردازی و شیوه ورود به نقش متفاوت باشم، چراکه دغدغه اصلی من بازیگری است و برای این منظور خیلی تلاش کرده‌ام.

میلاد میرزایی بازیگر نقش رشید در سریال بانوی عمارت

این بازیگر با بیان اینکه بانوی عمارت دومین کار مشترک با عزیزالله حمیدنژاد است، گفت: آقای حمیدنژاد کارگردانی بسیار مهربان، عالم، سختگیر و توانا است؛ شیوه برخورد با بازیگر را درست می داند و راهنمایی می‌کند و خداراشکر توانست سریالی بسازد که مردم با آن ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: قبل از بانوی عمارت در سریال چرخ فلک حضور داشتم هر چند در این سریال نقش کمی داشتم، اما توانستم خوب ظاهر شوم و خداراشکر آقای حمیدنژاد نیز از من راضی بود و به من اعتماد کرد که من را دوباره برای کار جدیدش، بانوی عمارت به عنوان یکی از نقش‌های اصلی انتخاب کرد و من هم سعی کردم تمام تلاش و توانایی خودم را به نمایش بگذارم.

میلاد میرزایی تصریح کرد: به دلیل سختگیری‌های کارگردان در فیلمبرداری و کار است که پلان های زیبا ثبت شده و مردم نیز از این سریال خوششان آمده است.

میلاد میرزایی بازیگر نقش رشید در سریال بانوی عمارت

 

این هنرمند جوان کشورمان درباره کار در پروژه‌های تاریخی گفت: به علاوه اینکه کار تاریخی اقتضائات خاص خودش در طراحی صحنه و لباس، صدابرداری، نورپردازی و .. را دارد که به همین دلیل بازیگری خاص خودش را می‌طلبد. من سعی کردم به آدم‌های زمان قاجاریه نزدیک شوم و به همین دلیل کتاب خواندم، لباس‌های آن دوره را دیدم، عکس های قدیم را دیدم و ... تا بتوانم با آن محله عجین و راحت باشم. در این راه آقای عزیزالله حمیدنژاد که تحقیقات بسیاری انجام داده بود، خیلی درست سریالی ساخت که مردم با آن ارتباط برقرار کردند. همه اینها سبب می شود یک سریال تاریخی، در نظر مردم خوب جلوه کند.

بازیگر سریال بانوی عمارت خاطرنشان کرد: من نیز همراه گروه سعی کردم جنس بازی‌ام را به دوره قاجار نزدیک کنم، البته ممکن است نقش من منفی باشد اما سعی کردم این نقش را در هاله‌ای از منفی و مثبت بودن، نشان دهم تا نه مثبت بودن آن بیرون بزند نه منفی بودنش؛ و تصمیم گیری در مورد مثبت یا منفی بودن نقشم را بر عهده مخاطب گذاشتم.

وی درباره انفعال نقش رشید در سریال و اینکه چقدر با این نقش ارتباط برقرار کرده است، توضیح داد: خیلی در مورد نقش رشید فکر کردم و چون آن را دوست دارم از آن دفاع می کنم؛ رشید در شرایطی قرار گرفته که منفی جلوه کند، چون در ابتدا اطلاعات زیادی در مورد این شخصیت داده نمی شود و پیش از خواستگاری صحبتی از رشید در سریال به میان نمی‌آید و تنها یکسری کدها در مورد این نقش از سوی فخرالزمان ارائه می‌شود، اما چیزی که در طول سریال دیده می‌شود غیر از این کدهای منفی است. در اواخر سریال نیز تصمیم می گیرد روی پای خودش بایستد، پس رگه های مثبتی نیز در او دیده می شود.

میلاد میرزایی

میلاد میرزایی در تشریح فعالیت های هنری‌اش گفت: با فیلم سینمایی ماه در جنگل، اولین تجربه سینمایی‌ام را داشتم. همچنین در فیلم سینمایی لایه‌های دروغ به کارگردانی رامین سهراب که محصول مشترک ایران و فنلاند، سال 1397 است، نیز ایفای نقش داشتم که اولین اکرانش در کشور فنلاند خواهد بود و قرار است در 80 کشور نیز اکران شود. در سریال هایی چون چرخ فلک، نوار زرد، سرزمین کهن، تاریکی شب روشنایی روز، محکومین، رنج پنهان و تله فیلم درد مشترک به عنوان نقش اول، نقش آفرینی کردم. اکران فیلم فریاد در سکوت نیز از هفته گذشته در سینمای هنر و تجربه آغاز شده است که در آن به عنوان نقش اول حضور دارم.

علاوه بر فعالیت های سینمایی و تلویزیونی، از سال 83 نیز در تئاتر فعال هستم. همچنین در تله فیلم فوران آب از تنور که محصول سال 1392 است، در نقش اصلی یعنی شرلوک هلمز ایفای نقش کرده‌ام. سعی کردم به عنوان یک ایرانی، به تمامی ابعاد شرلوک هلمز توجه و ایده پردازی کنم و این نقش را به فیزیک خودم نزدیک و منتقل کنم. البته این فیلم هنوز نمایش داده نشده است. در فیلم ها و سریال های مطرح جهان به عنوان دوبلور حضور داشتم و آخرین فیلمی که دوبله کردم، پیانیست است.

 

بیشتر بخوانید:

سریال بانوی عمارت گرمای تلویزیون در سرمای پاییز/ بانوی عمارت روایتی عاشقانه در دوره قاجار

نقش پروین در فیلمنامه نقشی تاثیرگذار بود/ به پروین بانوی عمارت جان بخشیدم

ساعت پخش و بازپخش سریال بانوی عمارت مشخص شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه