English

گزارش موج از سریال پرطرفدار این شب های شبکه سه؛

سریال بانوی عمارت گرمای تلویزیون در سرمای پاییز/ بانوی عمارت روایتی عاشقانه در دوره قاجار

سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد از 6 آذر ماه به روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

سریال بانوی عمارت گرمای تلویزیون در سرمای پاییز/ بانوی عمارت روایتی عاشقانه در دوره قاجار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سریال بانوی عمارت سریالی جدید به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و تهیه‌ کنندگی مجید مولایی که اولین قسمت آن از 6 آذر ماه به روی آنتن شبکه سه سیما رفت و توانست از همان ابتدا نظر تعداد قابل‌توجهى از مخاطبان را به خود جلب کند.

این سریال در 36 قسمت 45 دقیقه ای ساخته شده است که تیتراژ آن را محسن چاوشی خوانندگی کرده است.

این کارگردان در دومین تجربه سریال سازی خود این بار داستانی عاشقانه را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت خواهد کرد که در لایه‌های زیرین هم به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان می‌پردازد. تهران، کاشان و قزوین شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی  در آن تصویربرداری شده است.

سریال کاملا ملودرام عاشقانه جدی است و مناسبات و روابطش کاملا معقول و جدی پیش می‌رود و جدی بودن این سریال وجه سرگرم‌کننده آن است.

در عین حال مناسبات انسانی، روابط انسان‌ها و حفظ کیان خانواده در آن نمایان است. 

این سریال به قلم احسان جوانمرد نوشته شده است که حدود یک سال تولید آن طول کشید و طرح ساخت آن دو فصل دارد .

بازیگران سریال بانوی عمارت

بازیگران سریال بانوی عمارت عبارتند از: پانته‌آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحر العلومی 

پانته‌آ پناهی ها بازیگر نقش افسرالملوک سریال بانوی عمارت

پانته آ پناهی در کارنامه کاری خود کار بد و حتی متوسط نیز دیده نمی‌شود. او بازیگر سخت‌گیری است و همیشه از عهده نقش‌هایش به‌خوبی برمی‌آید از جمله نقش افسرالملوک که در سریال بانوی عمارت بازی کرده است. با بیوگرافی این بازیگر توانا بیشتر آشنا شوید.

پانته‌آ پناهی ها1

پناهی 9 آذر سال 56 در تهران به دنیا آمده و بعد از اتمام دبیرستان در موسسه آموزش عالی سوره قبول شد و برای گرفتن لیسانس کارگردانی سینما بار دیگر روی صندلی تحصیل نشست.

پناهی در خصوص بازیگر شدنش گفت: یک روز در دانشگاه تهران فردی را صدا می زدم و آقای حسین کیانی (نمایشنامه نویس و کارگردان) صدای من را شنید و آنقدر خجالتی بود که از یک نفر خواست تا از من بپرسد کار تئاتر می کنم یا نه ؟ من هم گفتم نه، من تئاتر بلد نیستم ! از من پرسیدند دوست داری تئاتر بازی کنی ؟ من هم گفتم بدم نمی آید تجربه کنم، اما هنوز آشنایی با تئاتر نداشتم.

آقای کیانی من را سر تمرین های تئاتر بردند و تازه در پروسه تمرین فهمیدم چه اتفاقی در تئاتر می افتد آن مقطع مشکلاتی در زندگی داشتم و از حضور روی صحنه تئاتر به آرامش می رسیدم.

او در سال 79 برای اولین بار جلوی دوربین رفت و در فیلم آن مرد را نکشید ساخته محمد اربابیان که اتفاقا اولین فیلم در مقام کارگردان بود بازی کرد. از این‌که این فیلم را ندیده و یا شایده اسمش را هم نشنیده‌اید تعجب نکنید چون این فیلم توقیف شد. پناهی می‌گوید: وقتی تصویر خودم را در فیلم دیدم، گفتم دیگر در سینما بازی نمی کنم درواقع در پروسه فیلمبرداری به این نتیجه رسیدم که دیگر این کار را نمی کنم چون از کات های مداوم و به هم ریختن حس ها و … اذیت شدم.

پانته‌آ پناهی ها

گفتنی است؛ او تاکنون در فیلم‌های آااادت نمی‌کنیم (۱۳۹۴)،  آبجی (۱۳۹۴)، اروند (۱۳۹۴)، در سکوت (۱۳۹۴)، لاک قرمز (۱۳۹۴)، نفس (۱۳۹۴)، بوفالو (۱۳۹۳)، من دیگو مارادونا هستم (۱۳۹۳)، جینگو (۱۳۹۲)، خانوم (۱۳۹۲)، مواجهه (۱۳۸۳)، آن مرد را نکشید (۱۳۸۲) بازی کرده است، همچنین در سریال شهرزاد در نقش شربت بازی کرد که در نهایت به قتل رسید.

 

علی رضا شجاع‌ نوری بازیگر سریال بانوی عمارت

علی رضا شجاع‌ نوری متولد  ۱۳۳۴ در شیراز ، بازیگر و تهیه‌کننده اهل ایران است. وی دارای مدرک زیست‌شناسی از دانشگاه شهید بهشتی و ادبیات ایتالیایی از دانشگاه تهران است.

علی رضا شجاع‌ نوری بازیگر سریال بانوی عمارت1

شجاع‌ نوری در سال ۱۳۵۹ فعالیت کاری خود را از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده و در دفتر مرکزی خبر ادامه داد. او در سال ۱۳۶۳ در بنیاد فارابی و سپس در واحد تأمین فیلم‌های خارجی صدا و سیما مشغول به کار شد. او در برخی از فیلم‌های سینمایی حضور پیدا کرده و از سال ۱۳۸۷ به تدریج فعالیت‌های سینمایی خود را منحصر به تهیه کنندگی نمود. در ۱۴ آبان ۱۳۹۲ با حکم حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، علی‌رضا شجاع نوری به سمت مشاور امور بین‌الملل سازمان سینمایی منصوب شد.

گفتنی است؛ او تاکنون در فیلم‌ های نگار (۱۳۹۵)، فیلم محمد رسول‌الله (۱۳۹۴-۱۳۸۶)، فردا (۱۳۹۲)، یک دقیقه و یازده ثانیه (۱۳۹۱)، تردید (۱۳۸۸)، روز واقعه (۱۳۷۳)، دست نوشته‌ها (۱۳۶۵)، شیر سنگی (۱۳۶۵)، آن سوی مه (۱۳۶۴)، بی‌بی چلچله (۱۳۶۳)، سربداران (۱۳۶۲)، کمدی انسانی (۱۳۹۵) بازی کرده است.

اندیشه فولادوند بازیگر سریال بانوی عمارت

اندیشه فولادوند متولد ۷ مهر ۱۳۶۲ در تهران شاعر، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و موسیقی دان ایرانی است، فارغ‌التحصیل کارشناسی فلسفه است. 

اندیشه فولادوند بازیگر سریال بانوی عمارت1

اولین حضورش به صورت حرفه‌ای در فیلم سربازهای جمعه مسعود کیمیایی بود. وی علاوه بر بازیگری، شاعری صاحب سبک می‌باشد. سال ۱۳۸۷ کتاب شعر عطسه‌های نحس (نشر ثالث) را چاپ کردکه بازتابهای گسترده‌ای در محافل ادبی داشت. سیزده قطعه از اشعار این کتاب، توسط شاعر در آلبومی به نام آخرین حرف معاصر با آهنگسازی فریبرز لاچینی اجرا و در بهمن ۱۳۹۰ رونمایی شد. وی همچنین کتابی با نام شلیک کن رفیق دارد که آخرین اثر اوست، باز هم به نظم. همچنین انتشارات ثالث باز هم کتاب او را چاپ کرده است. آلبومی نیز با نام «یک خیابان سهم یک افسانه نیست» ازاشعارش وبا موضوع جنگ وآهنگسازیکارن همایونفر چندی پیش انتشار یافت که جنجالهای بسیار پیرامونش شکل گرفت که کلیه اجراها را خودش عهده داربود.

گفتنی است؛ او تاکنون در فیلم‌ های سینمایی ترانه (مهدی صاحبی،۱۳۹۶)، کروکودیل (۱۳۹۶)، دم سرخ‌ها (۱۳۹۶)، مستطیل قرمز (۱۳۹۵)، راه رفتن روی سیم (۱۳۹۵)، انزوا (۱۳۹۵)، حریم شخصی (۱۳۹۵)، مرداد (۱۳۹۵)، گاهی (۱۳۹۴)، دو ساعت بعد مهرآباد (۱۳۹۲)، خانوم (۱۳۹۲)، کلاشینکف (۱۳۹۲)، نفرین (۱۳۸۹)، سنگ اول (۱۳۸۸)، سن پترزبورگ (۱۳۸۸)، زندگی با چشمان بسته (۱۳۸۷)، چهارانگشتی (۱۳۸۵)، سنگ، کاغذ، قیچی (۱۳۸۵)، ستاره‌ها ۳: ستاره بود (۱۳۸۴)، ستاره‌ها ۲: ستاره است (۱۳۸۴)، ستاره‌ها ۱: ستاره می‌شود (۱۳۸۴)، سربازهای جمعه (۱۳۸۲) و در تلویزیون در فیلم های شیدایی (۱۳۹۰)، تنهایی لیلا (۱۳۹۴)، پشت بام تهران (۱۳۹۴)، چرخ فلک (۱۳۹۵)، ایراندخت (۱۳۹۷)، بچه مهندس (۱۳۹۷) بازی کرده است، همچنین در تئاتر چاله (آذر و دی ماه ۱۳۹۱) ایفای نقش کرده است.

غزل شاکری بازیگر سریال بانوی عمارت

غزل شاکری متولد ۲۲ اسفند ۱۳۵۷ بازیگرو طراح صحنه و لباس ایرانی است که با درخشش سریال شهرزاد (حسن فتحی) موفقیت سال‌های پیشین خود را مجدداً تکرار کرد.

غزل شاکری بازیگر سریال بانوی عمارت1

از فعالیت‌های موسیقایی وی می‌توان به بازخوانی تصنیف حدیث آشنایی اثر حبیب‌الله بدیعی و با خوانندگی پوران و تک خوانی ریتمیک با عنوان قلک اشاره کرد.

غزل شاکری بازیگر سریال بانوی عمارت

گفتنی است؛ او تاکنون در فیلم‌ های سینمایی ماهی، گلنار، وقتی همه خواب بودند، فیلم آینه‌های روبرو، فیلم سارا و آیدا، سریال شهرزاد و همچنین در تله فیلم حتی اگر شب باشد به ایفای نقش پرداخته است.

 

رامتین خداپناهی بازیگرنقش میرزا اسد سریال بانوی عمارت

رامتین خداپناهی اهل گرگان است. او سال 1350 به دنیا آمده و از همان کودکی با هنر آشنا شده چون خانواده‌اش اهل هنر بودند.

رامتین خداپناهی بازیگرنقش میرزا اسد سریال بانوی عمارت

برای دانشگاه در رشته هنر شرکت کرد و در رشته نمایش با گرایش بازیگری در واحد اراک دانشگاه آزاد قبول شود. او بعد از گرفتن لیسانس ادامه تحصیل داد و این بار در گرایش کارگردانی مدرک کارشناسی ارشد اخذ کرد و بعد از آن در همان واحد اراک دانشگاه آزاد شروع به تدریس کرد و بعد از این‌که لیسانس را گرفت بـه صورت حرفه ای وارد کار بازیگری شد.

گفتنی است او در فیلم کوتاه گوشه امن(1381) و فیلم هایی چون مزرعه پدری (1381)، صبحانه برای دو نفر  (1382)، قند تلخ (1386)  و سریال های معصومیت از دست رفته (1381)،  فقط بـه خاطر تـو (1382)،  هنگامه (1383)، پیله های پرواز (1384)، برای آخرین بار (1384)،  خسته دلان (1387) بازی کرده است.

پاوان افسر بازیگر سریال بانوی عمارت

پاوان افسر در سال 1363 چشم به جهان گشود . اصالتا کرد است و بازیگری را از تئاتر و نمایش شروع نمود. 

وی در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه تحصیل نمود و توانست دراین رشته فارغ التحصیل شود و مدرک لیسانس را دریافت کند و هم چنین وی در کارگاه آزاد بازیگری هم فارغ التحصیل شد.

بازیگری در سینما را در سال 95 و با بازی در فیلم ایستگاه اتمسفر آغاز کرد و بعد از آن در فیلم خیابان دیوار بازی کرد و بازیگری در تلویزیون را در نقش کوتاهی در سریال ماه و پلنگ که از شبکه یک سیما پخش می‌شد ایفا نمود.

او در جدید ترین بازی خود در تلویزیون در ماه رمضان سال 96 در سریال زیر پای مادر در نقش همسر سهراب به ایفای نقش پرداخته و بازی کرد. 

مینا وحید بازیگر سریال بانوی عمارت

مینا وحید در۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت به دنیا اومد دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. نخستین حضور او در سینما فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان بود. فیلمی که کاندیدای ده سمیرغ بلورین از جشنواره فجر شد. 

نخستین حضور مینا وحید، در سینما فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان بود و کار بعدی او در سینما ساعت به وقت صفر (۱۳۹۰)، دوران عاشقی (۱۳۹۳)، کفش هایم کو؟ (۱۳۹۴)،  و در تلویزیون در دختران حوا (۱۳۹۱) و شهرزاد (۱۳۹۳) بود.

شبنم فرشادجو بازیگر سریال بانوی عمارت

شبنم فرشادجو متولد  ۱۳۵۷ درتهران به دنیا اومد وی دارای تحصیلات عالیه در رشته‌های هنرهای , نمایشی از دانشگاه تهران میباشد و سابقه حضور در نمایش‌های تئاتر متعدد و هم چنین، تعدادی اجراهای , تلویزیونی و سینمایی را در کارنامهٔ هنری خود دارد.

از آموزشگاه تئاتر با مدیریت حمید سمندریان ؛ ۱۳۷۴ کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری؛ ۱۳۸۰ کارشناسی ارشد نمایش با گرایش کارگردانی از دانشگاه هنر و معماری تهران؛ ۱۳۸۳ داور جشن بازیگر خانه تئاتر؛ ۱۳۸۹ فارغ التحصیل شد.

در فیلم های سینمایی آخرین بار کی سحر را دیدی؟( ۱۳۹۴)، گذرموقت (۱۳۹۴)، عملیات مهد کودک (۱۳۹۱) از تهران تا بهشت (۹۱–۱۳۹۰) مرد بارانی  (۱۳۷۸) و در تلویزیون در مجموعه های گسل در حاشیه. شاهگوش شوخی کردم. خانواده آقای خوشبخت بازی کرده است.

حسام منظور بازیگر سریال بانوی عمارت

حسام منظور متولد ۱۸ آذر ماه سال ۱۳۵۹ در شهر تهران به دنیا اومد او تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس به اتمام رسانده است.

بازیگری حرفه‌ای تاتر را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرد و کاندیدای دریافت بهترین بازیگر مرد سال ۱۳۸۸ برای نمایش مکبث و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سال ۱۳۹۵ برای نمایش اودیسه شده است. اگر بخواهیم لیستی از کار های تئاتر حسام منظور را بررسی کنیم به لیستی بلند بر میخوریم که نمایانگر علاقه وی به تئاتر می‌باشد.

صالح آقا میرزایی بازیگر سریال بانوی عمارت

صالح میرزا آقایی در اول مرداد ماه ۱۳۴۹ در تهران متولد شد. بازیگری را پس از یک دوره دو ساله کارگاهی ؛ زیر نظر اکرم قاسمپور ،و از سال ۱۳۷۱ اغاز کرد . نخستین تجربه بازیگری وی که ما حصل دو سال اموزش کارگاهیش به شمار می رفت. نمایش موزیکال««بازی شادی نمایش به کارگردانی اکرم قاسم پور بود.

نخستین تجربه حضورش مقابل دوربین تلویزیون با برنامه صندوق پست و بازی در ایتم های نمایشی آن به کارگردانی ایرج طهماسب و حمید جبلی در سال ۱۳۷۲ آغاز کرد. وی با نقشی کوتاه در فیلم سینمایی بوی پیراهن یوسف به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا نخستین تجربه سینمایی خود را سال ۱۳۷۴ رقم زد.

 علاوه بر کار بازیگری از سال ۱۳۷۴ به همکاری با مطبوعات سینمایی و فرهنگی پرداخت به گزارش پارس ناز حاصل این همکاری مجموعه مقالاتی در باب سینما و بازیگری در نشریاتی چون : « درآستانه فردا» ؛ و نقش آفرینان است. او در آبان ماه ۱۳۷۵ با هنگامه طالبیان ؛ چهره پرداز سینما و تلویزیون ازدواج کرد.حاصل این ازدواج دختری بنام خورشید و پسری بنام ماهور است.

گفتنی است او در فیلم های سینمایی، فاتح  (۱۳۷۴)، خلبان  (۱۳۷۵)،  تو را دوست دارم ( ۱۳۷۸) ، هزاران زن مثل من (۱۳۷۸)، شکلات (۱۳۸۱)، قدمگاه  (۱۳۸۲)، شاخه گلی برای دبورا، عشق سوخته وضیاءالدین دری (۱۳۸۳)، شبح (۱۳۸۴) و همچنین در تلویزیون در فیلم های وکلای جوان ( ۱۳۷۴)، مهر خوبان (۱۳۷۴)، قصه های زندگی (۱۳۷۵)، شن های کف رودخانه (۱۳۷۶) غریبه  (۱۳۷۹)، گمگشته (۱۳۸۰) روزهای بیاد ماندنی (۱۳۸۱)، باغ بلور (۱۳۸۱) دایره تردید (۱۳۸۲) به ایفای نقش پرداخته است.

مهتاج نجومی بازیگر سریال بانوی عمارت

در سال ۱۳۵۴ در رشته کارگردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما فارغ‌التحصیل شد. او بازی در تئاتر را از سال ۱۳۴۴ با گروه شاهین سرکیسیان و همکاری با تلویزیون را از سال ۱۳۵۴ به عنوان کارگردان تلویزیونی و سپس بازیگری شروع کرد. همچنین وی فعالیت در سینما را از سال ۱۳۴۸ با بازی نقش کوتاهی در فیلم گاو آغاز کرد.

وی در فیلم های سینمایی ساعت شلوغی (۱۳۹۰)، گناهکاران (۱۳۹۰)، سه درجه تب (۱۳۸۹)، طهران تهران (۱۳۸۷)، قاعده بازی (۱۳۸۵)، گاهی واقعی (۱۳۸۵)، شوریده (۱۳۸۳)، فریاد در شب (۱۳۸۲)، به من نگاه کن (۱۳۸۱)، بوی گل سرخ (۱۳۸۰)، تیک (۱۳۸۰)، نغمه (۱۳۸۰)، بوی کافور، عطر یاس (۱۳۷۸)، شراره (۱۳۷۸)، مردی از جنس بلور (۱۳۷۷)، مادرم گیسو (۱۳۷۴)، در کمال خونسردی (۱۳۷۳)، پول خارجی (۱۳۶۸)، آن سوی مه (۱۳۶۴)، چشمه (۱۳۵۱)، گاو (۱۳۴۸) بازی کرده است.

سیروس میمنت بازیگر سریال بانوی عمارت

سیروس میمنت زاده ۱۳۳۹ در کرمانشاه بازیگر و نویسنده اهل ایران است. از کارهای مشهور او می‌توان به به فیلم‌های سینمایی معجزه خنده و فوتبالی‌ها و سریال‌های خانه‌به‌دوش و سه دونگ، سه دونگ اشاره کرد.

وی در فیلم های سینمایی، کویر آرام (1396)، معجزه خنده (۱۳۷۵)، حرفه‌ای (۱۳۷۵)، مرد عوضی (۱۳۷۶)، جعبه موسیقی (۱۳۸۶)، فوتبالی‌ها (۱۳۸۹)، ایران برگر (۱۳۹۳)، فیلسوف‌های احمق (۱۳۹۴)، بن‌بست وثوق (۱۳۹۵) و در فیلم هی تلویزیونی همه فرزندان من (۱۳۷۶)، خانه‌به‌دوش (۱۳۸۳)، متهم گریخت (۱۳۸۴)، دلنوازان (١٣٨٨)، سه دونگ، سه دونگ (۱۳۹۰)، کسی خوابه؟ (۱۳۹۰)، خروس (۱۳۹۲)، بیمار استاندارد (۱۳۹۴)، شیوع(۱۳۹۴) ، پنچری (۱۳۹۶)، گسل (۱۳۹۶) به ایفای نقش پرداخته است.

نیکی نصیریان بازیگر سریال بانوی عمارت

نیکی نصیریان  متولد 20 مرداد ماه سال 1382 در تهران است.اولین حضورش را در تلویزیون در حالی شروع کرد که تنها 5 سال داشت. وی در حال حاضر مشغول تحصیل است.

وی با بازی در سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران توانست به شهرت برسد.

مجید سعیدی بازیگر سریال بانوی عمارت

عکاس ایرانی متولد (۱۹۷۴ میلادی) در تهران است. او در ۱۶ سالگی عکاسی حرفه‌ای را نزد احمد ناطقی شروع کرد.

محمد فیلی بازیگر سریال بانوی عمارت

متولد ۱۳۲۹ در شیراز است. از معروف‌ترین سریال‌های تلویزیونی که وی تا کنون بازی کرده‌است می‌توان به مختار نامه اشاره نمود.

مهری آل آقا بازیگر سریال بانوی عمارت

مهری‌سادات آل‌آقا متولد ۱۳۴۴ از  تهران استتحصیلات وی دیپلم اقتصاد است اما دوره کوتاه بازیگری، کارگردانی، اداره تئاتر؛ ۱۳۶۷ – ۱۳۶۶ را گذرانده است همچنین دوره مهارتی هنر پیشگی رشته نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز برنامه‌ریزی و آموزشی نیروی انسانی تهران را گذرانده است.

گفتنی است؛ احسان امانی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن، صادق ملک و سعید بحر العلومی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

 

عوامل تولید سریال بانوی عمارت

سایر عوامل تولید این اثر عبارتند از: مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: ژاله زکی زاده، طراح گریم: مجید اسکندری، خواننده:محسن چاوشی ،مدیر تولید: آرش خیری، رضا نجفی ، صدابردار: محمد شیوندی، تدوین: حسین غضنفری، رضا کردبچه، موسیقی: فردین خلعتبری، صداگذاری و میکس: آرش اسحاقی، گیسو آزاد روش، عکاس: علی حمید نژاد و  امور رسانه ای: بهناز شیربانی.

ساعت پخش سریال بانوی عمارت

این مجموعه هرشب ساعت 20 و 45 دقیقه  از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

ساعت تکرار سریال بانوی عمارت

تکرار سریال نیز در روز بعد در سه نوبت یک بامداد، 9:30 دقیقه صبح و 14ظهر خواهد بود.

حواشی سریال بانوی عمارت

قبل  از آغاز تصویربرداری مجموعه «بانوی عمارت» برخی بازیگران از طریق فراخوان بازیگری در این سریال حضور پیدا کردند پس از مدتی برخی با سوءاستفاده از نام این مجموعه تلویزیونی و با دریافت مبالغی وعده حضور در این مجموعه را با علاقه‌مندان بازیگری مطرح کردند که روابط عمومی این مجموعه اعلام کرد مجموعه «بانوی عمارت» تاکنون هیچ مبلغی به عنوان تست بازیگری یا سرمایه‌گذاری از هیچ علاقه‌مندی دریافت نکرده‌است و شکایت از سوء استفاده کنندگان از نام مجموعه و کارگردان از طریق مراجع قانونی و توسط تهیه‌کننده و کارگردان پیگیری خواهد شد.

 تیتراژ سریال بانوی عمارت از محسن چاوشی

چه شد که بار دگر یاد آشنا کردی

چه شد که شیوه ی بیگانگی رها کردی

به قهر رفتنو جور و جفا شعار تو بود

چه شد که بر سر مهر آمدی وفا کردی

منم که جور و جفا دیدمو وفا کردم

تویی که مهر و وفا دیدیو جفا کردی

بیا که چشم تو تا شرمو ناز دارد کس

نپرسد از تو که این ماجرا چرا کردی

بیا که با همه نامهربانیت ای ماه خوش آمدی گل آوردی صفا کردی

اگر چه کار جهان بر مراد ما نشود

بیا که کار جهان بر مراد ما کردی

بیا که چشم تو تا شرمو ناز دارد کس

نپرسد از تو که این ماجرا چرا کردی

بیا که چشم تو تا شرمو ناز دارد کس

نپرسد از تو که این ماجرا چرا کردی

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش و بازپخش سریال بانوی عمارت مشخص شد

نقش پروین در فیلمنامه نقشی تاثیرگذار بود/ به پروین بانوی عمارت جان بخشیدم

زمان پخش سریال بانوی عمارت مشخص شد/محسن چاوشی خواننده تیتراژ سریال بانوی عمارت

آخرین وضعیت ساخت سریال بانوی عمارت

غزل شاکری بازیگر مجموعه بانوی عمارت شد

۱۵ درصد از تصویربرداری سریال بانوی عمارت به پایان رسید

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت اغاز شد

سریال بانوی عمارت در کاشان مقابل دوربین می رود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه