English

آخرین وضعیت جسمانی مهدی فخیم زاده اعلام شد

طراح صحنه فیلم سینمایی"مشت آخر" گفت: فخیم زاده در حال حاضر هوشیار است اما داروهای آرامبخشی که پزشکان به او تزریق کرده اند روی او تاثیر گذاشته است. آزمایشات روی فخیم زاده انجام شد و نتیجه آن نشان داد که خوشبختانه او شکستگی ندارد و تنها دچار جراحت های سطحی شده است.

آخرین وضعیت جسمانی مهدی فخیم زاده اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، طراح صحنه فیلم سینمایی"مشت آخر" گفت: فخیم زاده در حال حاضر هوشیار است اما داروهای آرامبخشی که پزشکان به او تزریق کرده اند روی او تاثیر گذاشته است. آزمایشات روی فخیم زاده انجام شد و نتیجه آن نشان داد که خوشبختانه او شکستگی ندارد و تنها دچار جراحت های سطحی شده است.

عباس بلوندی طراح صحنه سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت جسمانی مهدی فخیم زاده گفت: حال عمومی مهدی فخیم زاده خوب و نسبت به روزهای گذشته خیلی بهتر شده است. وی در همین راستا افزود: مهدی فخیم زاده چهارشنبه شب از چالوس به تهران منتقل شد تا ادامه درمان در تهران توسط پزشکان انجام شود.

طراح صحنه فیلم سینمایی "مشت آخر" که فخیم زاده سر صحنه این فیلم دچار حادثه شد؛ درباره روند درمانی این بازیگر اظهار کرد: فخیم زاده در حال حاضر هوشیار است اما داروهای آرامبخشی که پزشکان به او تزریق کرده اند روی او تاثیر گذاشته است.

تنها دچار جراحت های سطحی شده است

وی ادامه داد: آزمایشات روی فخیم زاده انجام شد و نتیجه آن نشان داد که خوشبختانه او شکستگی ندارد و تنها دچار جراحت های سطحی شده است. بلوندی خاطر نشان کرد: در روزهای آینده فخیم زاده با بهبود حالشان دوباره به عرصه هنر و ادامه فیلمبرداری فیلم "مشت آخر" باز خواهند گشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    الهی شکر ا
    نشاالله هرچی زودتر بسلامت برگردد واقعا حیفه این هنرمند درجه یک روی تخت بیمارستان باشه،براش دعا کنید

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه