English

در خواست دوباره‌ یک شورای راهبردی

سینما به عنوان صنعت مصوبه‌ قانونی بگیرد

شورای راهبردی تحقیق و توسعه‌ سینمای ایران در بیانیه‌ای جدیدش «از رئیس جمهور منتخب و هیات وزیران درخواست کرده است که با مصوبه‌ قانونی شدن سینما به عنوان صنعت، به رونق و تأثیرگذاری سینما بی‌افزایند.»

سینما به عنوان صنعت مصوبه‌ قانونی بگیرد

به گزارش خبرگزاری موج، طبق گزارش رسیده، در این بیانیه آمده است: «تقاضای صنعتی شدن سینما،چند دفعه باید گفته و شنیده شود! چند بار سینماگران باید بر ضرورت این امر حیاتی اصرار بورزند! با چه مایه از پیگیری و سماجت و تا کی؟ چند سال این نیاز سینما لایق بی‌توجهی‌ست؟! استدلالها آورده و آمار و ارقام گفته شده و امروز صنعت سینما، مطالب های حقیقی و عام است.چه خوش باشد که در این دوره تازه، سرانجام نوبت تحقق این بزرگترین آرزوی سینماگران فرا رسد.

از رئیس جمهور منتخب و هیات محترم وزیران می‌خواهیم که با مصوبه قانونی شدن سینما به عنوان صنعت، به رونق و تأثیرگذاری سینما بی‌افزایند.خطرات و چالش‌های اقتصادی آن را با پشتیبانی بانکها و بیمه، به حداقل رسانده و با شکوفایی سینما به جذب سرمایه و ایجاد هزاران شغل مستقیم و غیرمستقیم کمک کنند و سرانجام مدیران سینمایی را به مدد ساختار صنعتی و علمی سینما از دور باطل اداره‌ی هیاتی این هنر ـ صنعت پیچیده، وا رهانند.

زمان بی‌پروای ما می‌گذرد. دولت‌ها می‌آیند و می‌روند. بگذارید دولت سینما، پاینده باشد.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه