English

مسعود نجفی در گفت و گو با موج

گیشه ۹۶ با فعالیت تبلیغاتی مناسب رونق می گیرد

مدیر پردیس سینمایی تماشا با اشاره به کم شدن مخاطبان نوروزی این پردیس نسبت به سال گذشته،افزایش تبلیغات برای سینما را راهکاری برای گیشه پر رونق در سال جاری دانست.

گیشه 96 با فعالیت تبلیغاتی مناسب رونق می گیرد

مسعود نجفی مدیر پردیس سینمایی تماشا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، درباره میزان فروش این پردیس سینمایی که در منطقه یافت آباد واقع شده گفت:با بررسی آمار فروش ها و مقایسه آن با سال قبل متوجه شدیم که امسال فروش بالاتری را تجربه کرده ایم اما تعداد مخاطبان از سال گذشته کمتر بوده و به نظر من دلیل این مساله را باید نبود تبلیغات فیلم ها در شبکه های ماهواره ای دانست.

وی تصریح کرد:سال گذشته تیزر فیلم هایی مانند «من سالوادور نیستم» و «پنجاه کیلو آلبالو» از شبکه های ماهواره ای پخش می شد و توجه کنید که این تیزرها با آنچه از رسانه ملی پخش می شود هم متفاوت است و مردم را در تعداد بالا به سینماها می کشاند.عدم پخش تیزرهای ماهواره ای در سال جاری روی تعداد مخاطب تاثیر داشت به شکلی که تعداد مخاطبان پردیس تماشا در سیزده روز عید96 نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته بیش از سه هزار نفر کاهش داشت.

مدیر روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر درباره پیش بینی خود برای گیشه سینما در سال 96 گفت: ما گیشه خوبی خواهیم داشت به شرط اینکه در کنار آن فعالیت های تبلیغاتی موثری داشته باشیم و متاسفانه تبلیغات ماهواره ای تاثیر زیادی دارد.سال گذشته وقتی وارد سالن سینما می شدم از حرف های تماشاگران می فهمیدم که دیدن تبلیغات ماهواره ای آن ها را به سینما کشانده و این نشان می دهد بحث تبلیغات سینمایی در کشور چقدر جای کار دارد.

نجفی در پایان افزود:با توجه به فیلم هایی مثل«نهنگ عنبر2» سامان مقدم و «پنج عصر» مهران مدیری وضعیت گیشه سال جاری را خوب ارزیابی می کنم به این شرط که فعالیت های تبلیغاتی قوی برای معرفی فیلم های سینمایی را در دستور کار قرار دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه