English

تهیه‌کننده «ثریا» به دنبال حواشی این برنامه اظهار کرد:

به مسوولان برمی‌خورد و برنامه‌ها تعطیل می‌شوند

تهیه‌کننده «ثریا» شب گذشته (۱۶ اسفند ماه) با حضور در برنامه «سه ستاره» به بیان توضیحاتی درباره‌ حواشی این برنامه در ماه‌های اخیر پرداخت.

به مسوولان برمی‌خورد و برنامه‌ها تعطیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از کانال رسمی برنامه «ثریا»، محسن مقصودی با حضور در برنامه «سه ستاره» اظهار کرد: با توجه به واکنش‌ها و مسائلی که امسال برای برنامه «ثریا» رخ داد، متاسفانه بسیاری از برنامه‌ها و مستندهای «ثریا» امکان پخش نیافت‌ و امسال چندین ماه تعطیل شد. برنامه «ثریا» امسال یک سوم سال گذشته روی آنتن رفت.

او ادامه داد: مسؤولان حاضر نیستند در برنامه‌های دو طرفه شرکت کنند؛ بنابراین مجری مجبور می‌شود سوالات کارشناسی را بپرسد که در نهایت به مسؤولان برمی‌خورد و این باعث می‌شود که‌ برنامه‌ها تعطیل شوند.

مقصودی با بیان اینکه «در دولت‌های مختلف مسؤولان مایل نیستند که طرح‌هایشان مورد نقد و واکاوی قرار بگیرد»، افزود: در دولت قبل همه باید از طرح هدفمندی یارانه‌ها تعریف و تمجید می‌کردند و در این دولت از برجام و طرح تحول نظام سلامت. اگر در ابتدای مذاکرات اجازه نقد به برجام را می‌دادند، نیازی نبود که امروز بدویم دنبال کشورهای بیگانه که‌ تحریم‌ها را بردارید.

تهیه‌کننده برنامه «ثریا» با بیان اینکه «امیدواریم دولت آینده در عمل هم به آزادی بیان اعتقاد داشته باشد»، گفت: خبر جان باختن کوله‌برها که امروز دوباره از سردشت شنیده شد و خبرهایی مثل گورخواب‌ها و کارتن خواب‌ها از یک طرف و در کنار آن خبر حقوق‌های نجومی خبرهای تلخی برای مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه