English

رییس کل دادگستری استان:

۵۰۶ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس آزاد شدند

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: با برگزاری پانزدهمین مرحله پویش نذر رهایی با همکاری دادگستری فارس، سپاه فجر استان و ستاد دیه ۵۰۶ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند.

۵۰۶ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس آزاد شدند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، رئیس کل دادگستری استان فارس در آیین آزاد سازی تعدادی از این زندانیان در محل اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی فارس با تقدیر از اقدام قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ کوبنده به رژیم غاصب صهیونیستی گفت: سپاه همواره در همه امورات مهمی مانند جبهه‌های جنگ با مستکبران، دفاع از حرم در قالب جبهه مقاومت، امنیت کشور، عمران و سازندگی پیشگام است و با ورود به حوزه کمک به زندانیان نیازمند نیز با راه اندازی پویش نذر رهایی توان مدیریتی در حوزه خیرین و کمک به مستضعفین و نیازمندان جامعه را نیز به منصه ظهور رساند.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به حضور ۴۵ بانوی زندانی جرایم غیر عمد و مالی عدم حضور این زنان در کانون خانواده هایشان را تأثر بر انگیز خواند و بیان داشت: آزادی این بانوان زندانی باید در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه قضات دادگستری فارس نیز با اِعمال مجازات‌های جایگزین حبس زمینه رهایی ۱۰۱۲۰ زندانی را در طول یک سال اخیر فراهم ساخته اند بیان داشت: این روند در سال جاری نیز مطابق با اهداف تعیین شده در سند تحول و تعالی قوه قضاییه ادامه می‌یابد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی پویش «سهم من ۴۰» را از جمله اقدامات موثر ستاد دیه خواند و خواستار مشارکت سپاه فجر استان در فضای مجازی جهت اطلاع رسانی این پویش شد.

وی ضمن تقدیر از صدا و سیما و رسانه ملی در همراهی با پویش‌های آزادی سازی زندانیان جرایم غیر عمد گفت: با مشارکت مردم و جمع آوری کمک‌های اندک می‌توان خانواده‌های بسیاری را از بند زندان و آسیب‌های آن رهانید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه