English

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس:

نقش روستا در افزایش تولید و رشد بهره‌وری بی همتا است

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس گفت: نقش روستا در افزایش تولید و رشد بهره‌وری بی همتا است و از این ظرفیت ارزنده به منظور ارتقا کیفیت زندگی اهالی شریف روستا و تحقق شعار سال بهره خواهیم برد.

نقش روستا در افزایش تولید و رشد بهره‌وری بی همتا است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حامد رستمی در بازدید از روستاهای شهرستان بختگان با بیان اینکه تمرکز بر اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در قالب شعار سال راهگشا خواهد بود، اظهار کرد: نقش روستا در افزایش تولید و رشد بهره‌وری بی همتا است و از این ظرفیت ارزنده به منظور ارتقا کیفیت زندگی اهالی شریف روستا و تحقق شعار سال بهره خواهیم برد.

وی افزود: پیش نیاز تحقق شعار سال مشارکت مردم است و با اتکا به همکاری دهیاران می توان گام های بلندی در حوزه درآمدزایی و برنامه ریزی جهت اجرای  طرح تکام «توانمندسازی و کارافرینی مردم پایه» برداشت.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس ظرفیت روستاهای اقلیم فارس را در حوزه گردشگری بی نظیر خواند و اظهار داشت: جامعه خسته از زندگی مدرن به سمت و سوی روستا و سبک زندگی اصیل گرایش بسیاری نشان می دهد و از پتانسیل های حوزه گردشگری می توان در راستای احیای آداب و سنن، تقویت مبانی فرهنگی و بهبود وضعیت اقتصادی روستانشینان بهره برد.

رستمی با بیان این که دولت سیزدهم تمامی تلاش خود را در حوزه محرومیت زدایی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار به کار گرفته است، اظهار داشت: در قالب بازدیدهای میدانی به دنبال احصاء مشکلات و چاره اندیشی برای حل آن ها هستیم.

وی افزود: دولت سیزدهم و استاندار مردمی فارس تاکید دوچندانی بر بهسازی روستاها دارند و از تمامی ظرفیت های موجود در این حوزه بهره می گیریم.

در این بازدید مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و جمعی از معاونین و کارشناسان با دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی، بخشداران و فرماندار شهرستان بختگان دیدار داشته و به بررسی فرصت ها و شناسایی چالش ها پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه