English

معاون استانداری فارس:

پیش نویس سند راهبردی و اجرایی سومین حرم اهل بیت(ع) تدوین شد

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: پیش‌نویس سند راهبردی و اجرایی تحقق شاخص‌ها و پروژه‌های مرتبط با سومین حرم اهل بیت (ع) تدوین شد.

پیش نویس سند راهبردی و اجرایی سومین حرم اهل بیت(ع) تدوین شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس با اشاره به تدوین پیش نویس سند راهبردی و اجرایی تحقق شاخص ها و پروژه های مرتبط با سومین حرم اهل بیت(ع)، گفت: مختصرسازی و مردمی سازی و توجه به جنبه های عملی در تدوین و اجرای سند گفتمان سومین حرم اهل بیت(ع) از اهمیت ویژه ای برخوردار است که کارگروه تدوین و ناظرین به این مهم توجه دارد.

محمد فرخ زاده اظهار داشت: سند راهبردی و اجرایی تحقق شاخص ها و پروژه های مرتبط با سومین حرم اهل بیت(ع) باید قابلیت اجرا داشته باشد و پس از تکمیل سند باید پیگیری کنیم که این سند در شورای ملی زیارت کشور تصویب شود.

وی گفت: در موضوع گفتمان سومین حرم اهل بیت (ع) دو تجربه عملی با عنوان گفتمان سه سطحی دانش آموز، معلم و والدین با نام شهر فرزانگان برای تمام دانش آموزان پایه چهارم دبستان تدوین شد و طرح مسجد محوری نیز طرح دوم با موضوع آشنایی با ادب و آداب زیارت در سومین حرم اهل بیت(ع) بود که هر دو با موفقیت در طراز ملی اجرا شد.

معاون استانداری فارس همچنین ضمن تشکر از مواضع قاطعانه نماینده محترم ولی فقیه در فارس پیرامون توجه به گردشگری دینی و مذهبی گفت: در تمام دنیا اماکن مذهبی دارای ضوابط و شرایط حضور هستند که این مهم از قدیم الایام در شیراز مورد توجه مردم بوده و تذکر امام جمعه محترم شیراز یادآوری مجددی برای پاسداشت حرمت و حریم این اماکن و رونق گردشگری دینی و عمل به چهارچوب قوانین می‌باشد؛ همانگونه که ما هم در سایر کشورها مکلف به رعایت چهارچوب های تعریف شده هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه