English

فرمانده سپاه فجر فارس:

خدمات شهرداری شیراز در نوروز قابل تقدیر است

فرمانده سپاه فجر فارس از اقدامات شهرداری شیراز در طول سال به‌ویژه ستاد خدمات اجرایی سفر در نوروز قدردانی کرد.

خدمات شهرداری شیراز در نوروز قابل تقدیر است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، جلسه کمیته فضاسازی کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، شهردار شیراز و جمعی از معاونین و مدیران سپاه فجر و شهرداری در ساختمان سپهبد شهید سلیمانی شهرداری شیراز برگزار شد. 

فرمانده سپاه فجر فارس در این جلسه که به میزبانی شهرداری شیراز برگزار شد، از اقدامات شهرداری شیراز در طول سال به‌ویژه ستاد خدمات سفر در نوروز قدردانی کرد.

سردار یدالله بوعلی تصریح کرد: این موضوع حقیقتا جای تقدیر دارد؛ چراکه چهره شهر تغییر کرده و چند میلیون میهمان نوروزی و زوار سومین حرم اهل‌بیت(ع) که آماری برجسته در سطح ملی بود، سفری امن و خاطره‌انگیز را در شیراز تجربه کردند.

 وی که موفقیت مدیریت شهری شیراز را مدیون همدلی با نهادها و دستگاه‌ها می‌داند، افزود: برکت این همدلی در خدمات‌رسانی بهتر به مردم متجلی شده‌است. 

فرمانده سپاه فجر فارس همچنین از برگزاری بی‌نظیر محافل قرآنی توسط شهرداری شیراز در ماه رمضان قدردانی کرد. 

 وی همچنین با پرداختن به مبحث فضاسازی این کنگره در کلان‌شهر شیراز بیان کرد: باید تلاش کنیم تا پیام و یاد شهدا منتقل شود.

سردار بوعلی همچنین از نحوه تبلیغات، اطلاع رسانی و گزارش‌ دهی اداره کل ارتباطات و اموربین‌الملل شهرداری شیراز نیز تقدیر کرد.

دبیرکل کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس گفت: باید در این مسیر تلاش کنیم تا فارغ از فعالیت‌های مناسبتی، کارهای ماندگاری انجام دهیم‌ تا برای نسل‌های آینده نیز تأثیرگذار باشد.

 

دومین کنگره بزرگ امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس، شاه‌بیت همه مناسبات است

شهردار کلان‌شهر شیراز نیز در این جلسه با بیان اینکه شهدا متعلق به همه هستند، اظهار کرد: امروز وظیفه همه دستگاه‌ها، نهادها و مردم این است که در مسیر ادای دین به شهدا گام بردارند.

محمدحسن اسدی با اشاره به اقدامات متعدد شهرداری شیراز تصریح کرد: امسال برگزاری دومین کنگره بزرگ امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس، شاه‌بیت همه مناسبات خواهد بود.

رئیس کمیته تبلیغات و فضاسازی کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس تصریح کرد: باید از برکت کار در مسیر شهدا بتوانیم فضای انس، الفت و همدلی را ایجاد و تقویت کنیم. 

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس نیز در این جلسه با اشاره به مقدمات برگزاری دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس در سال جاری به تشکیل ۲۴ کمیته در این کنگره اشاره و اظهار کرد: محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز رئیس دو کمیته تبلیغات، فضاسازی و برگزاری کنگره خواهد بود. 

سردار هاشم جمالی بر فضاسازی فاخر در سطح این کلان‌شهر تأکید و تصریح کرد: اقدامات شهرداری‌ شیراز جای قدردانی دارد و شهرداری هر کجا که مسؤولیت گرفته است، به خوبی انجام داده است. 

دبیر اجرایی کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارسهمچنین از نحوه تبلیغات اجرای ۴۵۶ پروژه شهرداری شیراز با ارزش بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان در دهه فجر که کاری مانا بود، قدردانی و خواستار تبلیغات و فضاسازی فاخر در راستای برگزاری کنگره شد.

بنابراین گزارش، اعضای حاضر در جلسه نیز نظرات خود را در راستای فضاسازی و تبلیغات دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس بیان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه