English

مدیرکل میراث فرهنگی فارس خبر داد؛

پیش بینی افزایش سفرها در تعطیلات عید سعید فطر به فارس

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با اشاره به استمرار فعالیت ستاد خدمات سفر در این استان گفت: خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات عید سعید فطر در فارس ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود سفرها به استان فارس در تعطیلات عید فطر با افزایش چشمگیری همراه شود.

پیش بینی افزایش سفرها در تعطیلات عید سعید فطر به  فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمد ثابت اقلیدی روز یکشنبه‌ ۱۹ فروردین ماه، افزود: در بازه زمانی ۲۴ اسفند سال قبل تا ۱۸ فروردین‌ماه یک‌میلیون و ۴۷۸ هزار و ۶۱۶ نفر گردشگر از اماکن تاریخی و فرهنگی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان فارس بازدید کردند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان فارس با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود شاهد حضور گردشگران در تعطیلات عید فطر در فارس باشیم، گفت: با توجه به اینکه فارس استانی چهارفصل است، هرساله در این ایام سال شاهد حضور بیشتر گردشگری نسبت به سنوات قبل بوده و در تلاش هستیم با همکاری همه دستگاه‌ها شرایط را برای حضور گردشگران مهیا کنیم.

ثابت اقلیدی به آمادگی کامل تمامی تأسیسات و مؤسسات خدمات رسان این استان در تعطیلات عید سعید فطر اشاره کرد و افزود: بازدیدهای نظارتی از تمامی تأسیسات گردشگری نیز در این ایام همچنان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه