English

سخنگوی شهرداری شیراز اعلام کرد؛

خدمات رایگان اتوبوسرانی و مترو شیراز در روز جهانی قدس

سخنگوی شهرداری شیراز از ارائه خدمات رایگان ۳۵۰ دستگاه اتوبوس و مترو در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس به شهروندان شیرازی خبر داد‌.

خدمات رایگان اتوبوسرانی و مترو شیراز در روز جهانی قدس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، رضا جاویدی سخنگوی شهرداری شیراز، اظهار داشت: خدمات‌رسانی مترو شیراز در روز جهانی قدس، جمعه ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ رایگان است.

وی همچنین از آماده‌باش ۳۵۰ دستگاه اتوبوس برای ارائه خدمات آسان جهت حضور در راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه به شهروندان شیرازی خبر داد.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز، همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان امام حسین (ع) آغاز می‌شود و پس از گذر از مسیر‌های میدان شهدا (شهرداری) به سمت چهار راه پیروزی - خیابان شهید دستغیب - خیابان ۹ دی و اقامه نماز جمعه ختم می‌شود.  

در همین راستا نیز محدودیت‌های ترافیکی پلیس راهور استان فارس از ساعت ۷ صبح روز راهپیمایی تا پایان مراسم در شهر اعمال می‌شود که در مسیر‌های پل باغ صفا به سمت میدان امام حسین (ع) و خیابان زند، چهارراه ۱۵ خرداد به سمت میدان امام حسین (ع)، همه انشعابات بلوار کریم خان زند از محدوده دروازه سعدی تا سر پوستچی و تقاطع فردوسی در بلوار هجرت تا شاهزاده قاسم، محدودیت ترافیکی و منع رفت و آمد خودرو‌ها برقرار می‌شود.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه