English

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خبر داد؛

راه اندازی کمپ های مطالعه ویژه دانش آموزان در مدارس فارس طی ایام نوروز

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: امسال در استان فارس و شهر شیراز در ایام تعطیلات نوروز تعدادی از مدارس به عنوان کمپ مطالعاتی راه اندازی خواهند شد.

راه اندازی کمپ های مطالعه ویژه دانش آموزان در مدارس فارس طی ایام نوروز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، فرشید قاسمی در جمع مدیران مدارس متوسطه دوم شهر شیراز در تالار ملاصدرا باشگاه فرهنگیان شیراز گفت: مدیران مدارس متوسطه مغز متفکر اموزش متوسطه هستند و اگر برنامه ریزی انها نباشد جایگاه استان ارتقا نمی یابد.

وی افزود: اموزش و پرورش فارس در شرایط خاص و بالایی قرار دارد چرا که با وجود داشتن جمعیت ۶درصدی دانش اموزان متوسطه اما ده درصد رتبه های دو رقمی کنکور در سال گذشته از فارس بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: سال گذشته جایگاه استان از پله بیست به پله ۱۵ ارتقا یافت و یک صعود پنج پله ای داشتیم.

قاسمی گفت: این موفقیت ها نشان داد اگر مدیران مدارس ما بخواهند میتوان جایگاه را ارتقا داد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه تعطیلی ها خصوصا تعطیلات عید نباید خللی در برنامه ای که برای ارتقای اموزش و پرورش استان طراحی شده ایجاد کند، گفت: راه اندازی کمپ های مطالعاتی با توجه به اینکه دانش اموزان نیازمند مکان مناسب برای مطالعه هستند بسیار ضروری است و امسال در استان فارس و شهر شیراز، تعدادی از مدارس به عنوان کمپ مطالعاتی راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: عملکرد سال گذشته در ارتقای جایگاه استان منجر شد امروز مدیران ما به این باور برسند که میشود از این جایگاه بهتر بود.

قاسمی اظهار داشت: موفقیت های گذشته نباید ما را دچار آسیب توهم‌ کند و مثلا این نگاه در مدیر مدرسه قرار گیرد که همه چیز در کنترل او هست.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: به روز بودن، توجه به جزییات در کنار اهداف کلی از جمله ویژگی های مدیران موفق هست.

قاسمی گفت: بیش از چهل روز به ازمون اول کنکور سراسری وقت باقی مانده و مدیران مدارس متوسطه دوم باید برای ساعت به ساعت آن برنامه برای دانش اموزان داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه