English

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبرداد؛

راه اندازی ۳۲ ایستگاه امنیت و سلامت در جاده های اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از راه اندازی 32 ایستگاه امنیت و سلامت به منظور جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی رانندگان در طول محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

راه اندازی 32 ایستگاه امنیت و سلامت در جاده های اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ علی مولوی در حاشیه رزمایش طرح نوروزی پلیس گفت: طرح نوروزی پلیس با اجرای رزمایشی که امروز انجام شد از 24 اسفند به صورت رسمی آغاز و تا 14 فروردین ادامه دارد و در این طرح پلیس راه در زمینه مدیریت ترافیک، مقابله با تخلفات، تلاش در جهت کاهش تصادفات و ارائه خدمات به مسافران نوروزی برنامه ریزی و هدف گذاری کرده است. 

وی افزود: در این طرح 150 تیم به صورت محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان اصفهان فعال شده و با تخلفات رانندگی برخورد می کنند.

این مقام انتظامی همچنین از برپایی 32 ایستگاه امنیت و سلامت در طول محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: یکی از مهمترین دلایل واژگونی خودروها در محورهای استان اصفهان ناشی از خستگی و خواب آلودگی است که در این خصوص برنامه ریزی خوبی درجهت ایجاد فضایی برای استراحت رانندگان و مسافران نوروزی و رفع خستگی و خواب آلودگی آنان انجام شده است.

سرهنگ مولوی با بیان اینکه پلیس در طرح نوروز 1403 به صورت ویژه و بدون هیچ گونه اغماضی با رانندگان پرخطر برخورد می کند تصریح کرد: در صورتی که راننده ای مرتکب تخلف حادثه ساز شده و نظم ترافیک محور مواصلاتی را بهم بزند خودروی او توقیف و تا پایان تعطیلات نوروز خودروی وی  در توقیف پلیس می ماند  و به همین جهت توصیه اکید می کنم که رانندگان حتماً به این نکته توجه کنند تا انشاء الله بی جهت کام خود و سرنشینانشان در این ایام تلخ نشود.      

رئیس پلیس راه استان اصفهان در خاتمه چند توصیه هم به رانندگان کرد و گفت: به رانندگان توصیه می کنم قبل از سفر برنامه ریزی لازم از مبدأ تا مقصد را داشته باشند، از سلامت خودروی خود اطمینان حاصل کنند ، در طول مسیر به تابلوها و علایم هشداری توجه جدی داشته باشند،  هر دو ساعت رانندگی حد اقل 15 تا 20 دقیقه توقف کنند و در نهایت اینکه  با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با بهار طبیعت برنامه ریزی لازم را متناسب با این ماه انجام دهند تا نخواهند برای اینکه زودتر از اذان ظهر به مقصد برسند با شتاب و عجله رانندگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه