English

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبرداد؛

مشارکت ۲۵ دستگاه خدمات رسان اصفهان در طرح نوروزی پلیس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری از مشارکت 25 دستگاه خدمات رسان استان در طرح نوروزی 1403 پلیس خبر داد.

مشارکت 25 دستگاه خدمات رسان اصفهان در طرح نوروزی پلیس
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، منصور شیشه فروش در حاشیه رزمایش طرح نوروزی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: در این طرح مجموعاً تعداد 10 هزار نفر نیروی امدادی در قالب 3 هزار تیم پلیس راه و راهور را یاری خواهند کرد.

وی افزود: این نیروها از 25 دستگاه امدادی و اجرایی و خدمات رسان نظیر شرکت های آب و فاضلاب، برق،  گاز، مخابرات، شرکت توزیع سوخت، امداد خودرو، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، 714 شهرداری و بیش از 900دهیاری و همه دستگاه هایی که به نوعی در جهت خدمت رسانی به هموطنان در ایام نوروز ارتباط پیدا می کنند هستند و برنامه ریزی خوبی انجام شده  تا انشاء خدمات با کیفیتی را در جاده ها و تمام مناطق استان به مسافران نوروزی داشته باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: گروه های خاصی نیز تشکیل شده تا از مکان های اقامتی و گردشگری، مراکز خرید و بازارچه های شب و روز که در سطح استان است نظارت داشته باشند.

شیشه فروش گفت: با توجه به همزمانی نوروز با ماه مبارک رمضان و برپایی مراسم های مختلف در مساجد و تکایا گروهایی نیز تشکیل یافتند تا این مکان ها را از نظر ایمنی مورد ارزیابی قرار دهند تا انشاء الله هیچ گونه حادثه ای در این روزها نداشته باشیم.

وی اظهار داشت: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی انشاءالله در نیمه اول نوروز بارش باران و کاهش دما  را در استان خواهیم داشت که در این خصوص به تمام واحدها اعلام آماده باش کردیم و مکلف هستند که اقدامات لازم را در جهت توزیع سوخت در 360 جایگاه سوخت، ارائه آب رسانی سیار به 320 روستا انجام دهند و نهایتاً اینکه یک تیم امداد هوایی هم اورژانس را  برای انتقال مصدومان احتمالی حوادث جاده ای در صورت نیاز پشتیبانی  خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه