English

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

آمادگی پلیس فارس برای مراسم چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز

فرمانده انتظامی استان از آمادگی کامل پلیس برای تأمین نظم و امنیت مردم در مراسم چهارشنبه آخر سال و همچنین ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

آمادگی پلیس فارس برای مراسم چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سردار رهام بخش حبیبی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و همچنین سال نو، اظهار داشت: چهارشنبه آخر سال از سنت های قدیمی ما ایرانیان است و پلیس هیچ گاه با آیین‌های سنتی و شادی مردم مخالفتی ندارد.

وی افزود: پلیس به عنوان متولی اصلی برقراری نظم و امنیت جامعه؛ تخریب اموال عمومی، مزاحمت، اشاعه‌ فساد و بی بندوباری و به‌طور کلی بی نظمی و ناامنی را مجاز نمی داند و با آن ها برخورد قانونی انجام می دهد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کسانی که در چهارشنبه آخر سال اقدام به اخلال در نظم و امنیت عمومی و سلب امنیت و آرامش مردم کنند، با هماهنگی های صورت گرفته با مرجع قضایی تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود و خودرو رانندگان متخلف نیز تا همین تاریخ توقیف خواهد شد.

سردار حبیبی تصریح کرد: طی چند روز گذشته حدود ۶۲ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و در این خصوص ۱۰ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شده اند.

 

تمهیدات پلیس در ایام نوروز

فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار هفته فراجا در نوروز ۱۴۰۳ "آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت"، گفت: با توجه به تقارن سال نو با ماه مبارک رمضان، کارکنان انتظامی همچون سال های گذشته در ایام تعطیلات در آماده باش کامل جهت تامین و ارتقای امنیت و آرامش شهروندان و خدمت رسانی مضاعف به مردم و مسافران هستند.

سردار حبیبی افزود: در طرح نوروز ۱۴۰۳ پلیس فارس با راه اندازی حدود ۱۳۷۰ گشت خودرویی، موتوری و پیاده و همچنین بکارگیری حدود ۱۱ هزار نیرو در سطح پارکها، تفرجگاه ها، مناطق گردشگری و ... اقدام به تأمین نظم و امنیت مردم و مسافران نوروزی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: قرارگاه نوروزی پلیس فارس برای خدمت رسانی مطلوب و بهتر به مردم و آمادگی برای ورودی پرنشاط و فعالانه به نوروز ۱۴۰۳ راه اندازی خواهد شد.

انهدام ۴ باند از سارقان حرفه ای و سابقه دار

این مقام ارشد انتظامی گفت: در پی وقوع سرقت های منزل، خودرو، قاپ زنی و انواع سرقت اماکن خصوصی، درون خودرو، کارت های بانکی طی دو هفته گذشته در سطح استان فارس و شهر شیراز، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ۴ باند سرقت شناسایی و ۱۰ نفر از اعضای این باندها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سارقان در تحقیقات به ۶۶ فقره انواع سرقت ( ۲۰ فقره سرقت منزل ،۷ فقره سرقت خودرو، ۱۸ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۱۰ فقره سرقت قاپ زنی، ۱۱ فقره انواع سرقت درون خودرو، سرقت کارت های بانکی و بدل اندازی) در سطح استان فارس اعتراف کردند.

سردار حبیبی گفت: در یازده ماهه سال جاری توسط مأموران پلیس آگاهی استان فارس، ۱۰۰ باند سرقت منهدم و در این راستا تعداد ۱۲ هزار و ۱۲۴ سارق  دستگیر و تعداد ۲۳ هزار و ۳۲۳ فقره انواع سرقت کشف شده است.

انهدام ۷۵ باند و کشف بالغ بر ۳۴ تن انواع مواد مخدر، اجرای ۶ مرحله طرح آرامش در شهر و جمع آوری ۷ هزار و ۱۰۹ معتاد متجاهر، کشف حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق و دستگیری ۳۸۶ اراذل و اوباش از دیگر موارد مهمی بود که سردار حبیبی در تشریح عملکرد یک ساله پلیس فارس آن ها را رسانه ای کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه