English

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد؛

وعده پوچ پرداخت سودهای کلان با راه‌اندازی کارخانه صنایع غذایی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری زن و شوهری در مشهد و سمنان خبر داد که با وعده پوچ پرداخت سودهای کلان، ۴ بیلیون ریال ( ۴۰۰ میلیارد تومان ) از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.

وعده پوچ پرداخت سودهای کلان با راه‌اندازی کارخانه صنایع غذایی
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سردار رهام‌بخش حبیبی، در این رابطه اظهار داشت: در پی ارجاع چندین پرونده و شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان از طریق اقدامات پوچ تجاری و شرکت در راه‌اندازی کارخانه صنایع غذایی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: در این پرونده مالباختگان از طریق آگهی‌های پوچ و فریبنده مسئولین شرکت مبنی بر انجام اقدامات تجاری و راه اندازی کارخانه صنایع غذایی و تراش‌های قیمتی و ساخت و ساز و... نسبت به واریز وجه به حساب آنان اقدام می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: کلاهبرداران (زن و شوهر) با ترفندهای زیرکانه و از روش‌های متداول پرداخت سود به عده‌ای اندک استفاده و مردم را به خرید مجدد سهام و سرمایه‌گذاری ترغیب اما در ادامه پس از دریافت مبالغ هنگفتی حدود ۴۰۰ میلیارد تومان، دیگر به هیچ طریق پاسخگوی مراجعان و مالباختگان نبوده‌اند و به مشهد و سمنان متواری می‌شوند.

سردارحبیبی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس پس از اخذ نیابت قضایی به سمنان و مشهد اعزام و با همکاری کارکنان پلیس امنیت اقتصادی آن استان‌ها مخفیگاه متهمین را شناسایی و آنان را دستگیر می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمین تاکنون حدود ۴ بیلیون ریال (۴۰۰ میلیارد تومان) با ترفندهای تبلیغی دروغین و وعده پرداخت سودهای هنگفت ماهیانه و سالیانه از ۹۰۰ نفر کلاهبرداری کرده‌اند، گفت: زن و شوهر کلاهبردار برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی عنوان داشت: افراد سودجو غالباً از سادگی و زود باوری طعمه‌های خود نهایت بهره را می‌برند، لذا از شهروندان و کاربران انتظار داریم به تبلیغات اغوا کننده و دروغین در شبکه‌های اجتماعی اعتماد نکنند و به هیچ وجه اطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه