English

زنگ انقلاب در مدارس فارس نواخته شد

زنگ انقلاب همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امروز به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه پویش شیراز نواخته شد.

زنگ انقلاب در مدارس فارس نواخته شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، فرشید قاسمی در آئین استانی نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در دبیرستان دخترانه پویش ناحیه سه شیراز، همزمان با فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر و همگام با سراسر کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ۴۵ سال قبل در چنین روزهایی یکی از بزرگترین انقلاب های جهان در کشور ایران رخ داد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: جمعیت مردم به طول ۳۳ کیلومتر در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ در آئین استقبال از ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) حضور داشتند.

قاسمی تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاورد های کم نظیر و ارزشمندی داشته است و در همه عرصه ها پیشرفت کرده ایم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: پیش از انقلاب اغلب پزشکان ما خارجی بود اما به برکت انقلاب اسلامی نه تنها در حوزه پزشکی خودکفا شدیم بلکه به بسیاری از کشورها خدمات پزشکی صادر می کنیم.

وی از ارایه خدمات در ۲۷ رشته تخصصی توسط ایران خبر داد و عنوان کرد:  جمهوری اسلامی ایران امروز توانسته است در زمینه نانو رتبه ۴ دنیا را به خود اختصاص دهد.

زنگ انقلاب+ مدارس فارس

 قاسمی با اشاره به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در حوزه هسته‌ای، اظهار کرد: در حوزه دستاوردهای فضایی امروز ایران اسلامی جایگاه دوازدهمین دنیا را از آن خود کرده است.

وی ایران را دارای رتبه پنج هسته ای برشمرد و گفت: شتاب رشد علمی ایران در منطقه رتبه یک دنیا را دارد و این مهم به همت جوانان این مرز و بوم اتفاق افتاده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: امروزه جاده سازی و احداث راه های ارتباطی کشور، ۱۸ برابر قبل از انقلاب و بیش از ۹۹ و نیم درصد منازل ایرانی، دارای نعمت برق هستند.

وی خاطرنشان کرد:در قبل از انقلاب ۴۰ درصد فرزندان ما تحت پوشش آموزش های عمومی قرار می گرفتند اما امروز تقریبا همه را پوشش داده ایم.

قاسمی افزود: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که خداوند به ما ارزانی داشته است لذا شما دانش آموزان برای ادامه دادن مسیر انقلاب ابتدا تربیت و سپس به علم آموزی بپردازید سند تحول نیز بر تربیت دانش آموزانی دارای اخلاقیات و سایر فضایل تأکید کرده است.

وی افزود: امروز با رهبر انقلاب هم قسم می شویم تا از دستاوردهای انقلاب حفاظت کنیم و منویات رهبری پیروی کنیم لذا باید تلاش کنیم پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف برسانیم.

دانش آموزان اهمیت حضور در انتخابات را سفیرانه برای خانواده ها تبیین کنند

زنگ انقلاب+ مدارس فارس

عبدالعلی کریمی، در آیین استانی نواختن زنگ انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی، اظهار کرد: آمار شهدای دانش آموز و فرهنگی استان فارس بیانگر حضور موثر این قشر از جامعه در عرصه های مختلف انقلاب است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: دشمن با روش های مختلف با جنگ ترکیبی و شناختی تلاش دارد دستاورد های ارزشمند انقلاب را بر عکس و کم اهمیت جلوه دهد.

کریمی تصریح کرد: در قبل از انقلاب اسلامی،  آمریکایی ها در ایران آزادانه دست به هر جنایتی می زدند اما کسی جرائت محاکمه آنها را نداشت اما امروز جمهوری اسلامی، آمریکا را در منطقه زمین گیر کردند.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم مطالب مسموم و مغرضانه، جای عقل و اندیشه را در اذهان جوانان ما بگیرد.

معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری فارس خاطر نشان کرد: بیش از سه ماه است که آمریکا و اسرائیل مردم مظلوم غزه را به خاک و خون کشیده اند و این جبهه مقاومت است که در برابر این ظلم ایستادگی می کند.

وی با اشاره به موضوع انتخابات، اذعان کرد: دشمن نظاره گر حضور ما در انتخابات است اگر حضور ما پررنگ باشد مطمئنا ناامید می شود و عقب نشینی می کند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان می توانند در جمع خانواده ها به عنوان یک سفیر، اهمیت انتخابات را تبیین کنند تا با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، دشمن ناامید و مأیوس شود.

کریمی افزود: شما دانش آموزان باید تلاش کنید با تحصیل علوم مختلف به پیشرفت کشور کمک کنید.

زنگ انقلاب+ مدارس فارس

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه