English

مدیر کل آموزش و پرورش‌ فارس:

تصحیح پاسخنامه امتحانات نهایی دی ماه به صورت الکترونیکی انجام می شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ۱۴ هزار و ۸۳۴ دانش آموز در امتحانات نهایی دیماه در ۷۷ حوزه امتحانی سراسر استان فارس حضور دارند و تصحیح پاسخنامه امتحانات نهایی دی ماه به صورت الکترونیکی خواهد بود و این فرایند در پانزده حوزه تصحیح انجام می شود.

تصحیح پاسخنامه امتحانات نهایی دی ماه به صورت الکترونیکی انجام می شود
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمد خلیل عسکری، در نهمین جلسه ستاد آزمون اداره‌ کل آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات موجود، پیشنهاد اصلاحی در بخش برگزاری امتحانات نهایی به وزارت آموزش وپرورش ارایه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: بر اساس شیوه نامه برگزاری المپیادهای علمی، آزمون های مربوطه در سه مرحله انجام می شود.

عسکری تصریح کرد: ۱۴ هزار ۸۳۴  دانش آموز در امتحانات نهایی دیماه در ۷۷ حوزه امتحانی سراسر استان  فارس حضور دارند.

وی افزود: با توجه به نهایی شده برخی دروس پایه های دهم و یازدهم و تصحیح الکترونیکی پاسخنامه ها، افزایش تعداد مراکز تصحیح در مردادماه در دستور کار قرار می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، رشته های المپیادی را ۱۴ رشته اعلام و عنوان کرد: تعداد ۲ هزار و ۶۱۴ دانش آموز در فارس برای شرکت در المپیادهای علمی ثبت نام کردند.

 رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز گفت: با تلاش های صورت گرفته مشکل صدور کد متقاضیان شرکت در امتحانات نهایی دی ماه رفع شد.

شیرازی نژاد عنوان کرد: تصحیح پاسخنامه امتحانات نهایی دی ماه به صورت الکترونیکی خواهد بود و این فرایند در پانزده حوزه تصحیح انجام می شود.

رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش فارس، گفت: پاسخنامه سفید تنها معضل تصحیح الکترونیکی است که خوشبختانه این مشکل را در فارس نداریم.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل مربوطه، اسکن پاسخنامه ها با فراهم کردن دستگاه های مورد نیاز در دیماه، در حوزه اجرایی، موجب می شود تا در خرداد ماه مشکل اسکن را نداشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه