English

مدیرعامل آبفا شیراز خبر داد:

برطرف شدن مشکل آب شرب شیراز و شهر صدرا

مدیرعامل آب و فاضلاب شیراز گفت: با راه‌اندازی فاز دوم آبرسانی از سد درود زن، دغدغه تأمین آب شرب کلانشهر شیراز و صدرا حل‌ شده است.

برطرف شدن مشکل آب شرب شیراز و شهر صدرا
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، بهمن بهروزی امروز ۲۹ آذرماه در دیدار با فرماندهان و رئیس پلیس راهور فارس که به مناسبت فرا رسیدن هفته و حمل‌ونقل انجام شد، با اشاره به عملکرد آبفا شیراز گفت: اقدامات شرکت آب و فاضلاب تعطیلی نمی‌شناسد و شبانه‌روزی است؛ بنابراین هموار کردن مشکلات مربوط  در پی اجرای عملیات همکاری پلیس راهور، نیروی انتظامی، شهرداری و ... را می‌طلبد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کیفیت آب شرب کلانشهر شیراز افزود: آب آشامیدنی شیراز براساس آزمایش‌ها انجام‌‌شده علوم پزشکی مطلوب و از کیفیت لازم برخوردار است.

این مقام مسئول اظهار کرد: با راه‌اندازی فاز دوم آبرسانی از سد درود زن، دغدغه تأمین آب شرب کلانشهر شیراز و صدرا حل‌شده است.

 حمید کریمی، رئیس پلیس راهور استان نیز از ارتباط مؤثر با شرکت آب و فاضلاب شیراز ابراز رضایت و از تلاش‌های جهادی شرکت در جهت خدمت‌رسانی به مردم تشکر کرد.

در این نشست با تأکید بر تعامل و همکاری بیشتر در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب با اهدای لوح تقدیر از حسن همکاری پلیس راهور با آبفا شیراز تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه