English

فرمانده انتظامی شهرستان اوز خبر داد؛

کشف ۴۷ قبضه سلاح سرد و گرم از اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی اوز، از دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار خبر داد که در بازرسی از مخفیگاه وی ۴۷ قبضه سلاح سرد و گرم کشف شد.

کشف ۴۷ قبضه سلاح سرد و گرم از اراذل و اوباش
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سرهنگ حسین محمدی، در این خصوص اظهار داشت: امنیت پایه و اساس همه فعالیت‌های اجتماعی در یک جامعه است و پلیس خدمتگزار همواره باید در جهت حاکمیت نظم و امنیت در جامعه گام بردارد و در کار خود جدی و مقتدر ظاهر شود.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان "اوز" با اقدامات فنی و تخصصی از فعالیت مجرمانه فردی اراذل و اوباش که اقدام به اخلال در نظم و امنیت می‌کرد مطلع شدند و سریعا بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با هماهنگی مرجع قضایی مخفیگاه اراذل و اوباش ۳۲ ساله را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اوز با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲ قبضه سلاح گرم و ۴۵ قبضه انواع سلاح‌های سرد و ۲۴ عدد فشنگ‌های مختلف کشف شد، گفت: اراذل و اوباش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه در سوابق متهم نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به جرح و ایجاد مزاحمت به چشم می‌خورد، گفت: ایجاد محیطی امن برای مردم یک تکلیف مهم و وظیفه ذاتی پلیس است و برخورد پلیس نسبت بر برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه جدی و مقتدرانه است.

دستگیری ارازل اوباش+فارس

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه