English

معاون فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد؛

برقراری بیش از ۲ میلیون تماس تلفنی با مرکز تلفن ۱۱۰ استان فارس

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت: در ۸ ماهه سال جاری، ۲ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۲۸۵ تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده است.

برقراری بیش از ۲ میلیون تماس تلفنی با مرکز تلفن ۱۱۰ استان فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سرهنگ محمد عبادی نژاد، در این باره اظهار داشت: سامانه تلفنی ۱۱۰ با هدف خدمات رسانی سریع تر و بهتر، ارتقاء امنیت و کسب رضایت مردم راه اندازی شده و می طلبد شهروندان با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات، خود را در تامین امنیت شریک سازند.

وی افزود: با توجه به افزایش روزمره تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و تنوع و فراوانی مأموریت های فراجا، مأموریت های پلیس در این حوزه به بخش های فوریتی و غیرفوریتی تقسیم می شود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: مواردی همچون وقوع قتل، نزاع، درگیری، تصادفات، سرقت مسلحانه یا زورگیری، مرگ مشکوک، شرارت و موارد این چنینی از وقایع فوریتی و مواردی همچون سرقت های مربوط به زمان گذشته، جرائم مالی مانند خیانت در امانت، جعل اسناد و مواردی که نیاز به بررسی و تحقیقات بیشتر یا هماهنگی قضائی دارند، از وقایع غیر فوریتی محسوب می شوند.

سرهنگ عبادی نژاد گفت: شهروندان با توجه به این موضوع و فراوانی مأموریت های پلیس، از تماس های غیر ضروری و یا ایجاد مزاحمت و مشغول کردن تلفن ۱۱۰ خودداری کنند تا مأموران انتظامی بتوانند در اسرع وقت مأموریت های فوریتی را انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در ۸ ماهه سال جاری، ۲ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۲۸۵ تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده است که از این تعداد، حدود ۴۰ درصد عملیاتی شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: مابقی تماس های برقرار شده با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در این بازده زمانی، راهنمایی و ارشاد و یا مزاحمت و غیر قابل رسیدگی بوده است.

سرهنگ عبادی نژاد از فعالیت سامانه پیامکی ۱۱۰۷۱ برای ارتباط افراد ناشنوا و سخت گویش با مرکز فوریت های ۱۱۰ در این مرکز خبر داد و تصریح کرد: این سامانه پیامکی در راستای ارائه خدمات انتظامی به افراد ناشنوا و سخت گویش راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات انتظامی به این افراد است.

وی افزود: در این رابطه شهروندانی که نیاز به حضور پلیس و امدادخواهی داشته باشند ولی امکان برقراری تماس و مکالمه برای آنها مقدور نباشد، می توانند با ارسال موضوع مورد نظر و آدرس خود به سامانه پیامکی ۱۱۰۷۱ از پلیس کمک خواسته و کاربران ۱۱۰ نیز با جدیت و تلاش مضاعفی برای رسیدگی به نیازهای این امدادخواهان عزیز عمل خواهند کرد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس در پایان ضمن تشکر از همکاری شهروندان فهیم و قانونمدار با پلیس، گفت: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برای دریافت نیازهای پلیسی و همکاری اطلاعاتی شما، به صورت شبانه روزی آماده می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه