English

معاون عملیات فرماندهی انتظامی اعلام کرد:

تفکیک ماموریت های فوریتی و غیر فوریتی پلیس ۱۱۰ فارس

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت: با توجه به افزایش تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، مأموریت های پلیس در این حوزه به بخش های فوریتی و غیرفوریتی تقسیم می شود.

تفکیک ماموریت های فوریتی و غیر فوریتی پلیس ۱۱۰ فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سرهنگ محمد عبادی نژاد، در این باره اظهار داشت: با گذشت چندین سال از زمان راه اندازی سامانه ۱۱۰، روزانه تماس های بسیار زیادی از سراسر استان فارس با این سامانه برقرار می شود که بیانگر میزان استقبال، اعتماد و باور مردم به پلیس است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش روزمره تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و همچنین تنوع و فراوانی مأموریت های فراجا، مأموریت های پلیس در این حوزه به بخش های فوریتی و غیرفوریتی تقسیم می شود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در ماموریت های فوریتی ۱۱۰ نیاز به حضور فوری پلیس بوده و تاخیر در حضور خسران جانی، مالی یا اجتماعی به همراه دارد و باید پلیس با سرعت و اقتدار متناسب با جرم در صحنه عملیات حضور یابد ولی ماموریت های غیرفوریتی ۱۱۰ مشمول حضور پلیس با زمان متناسب و بررسی های اطلاعاتی می باشد.

سرهنگ عبادی نژاد از شهروندان خواست تا در تماس با سامانه ۱۱۰ بین مأموریت های فوریتی و غیرفوریتی تمایز قائل شوند تا مأموران بتوانند با در نظر گرفتن همه جوانب آن مأموریت در صحنه حاضر شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه