English

سرپرست معاونت پلیس فارس:

زوج قاتل فردی را زنده به آتش کشیدند

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: قاتل به همراه همسرش که مردی ۳۱ ساله را آتش زده و به قتل رسانده بودند در داراب دستگیر شدند.

زوج قاتل فردی را زنده به آتش کشیدند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سرهنگ حمید افرامن در این رابطه اظهار داشت: در هفدهم مهرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل همراه با سوزاندن جسد مقتول در یکی از محله‌های شهرستان داراب، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس داراب در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل به همراه همسرش مقتول را به یکی از محله‌های این شهرستان انتقال و پس از بستن دست و پاهای وی، آن را آتش و به قتل می‌رسانند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی داراب از همان لحظات اولیه تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در کمتر از ۵۰ روز قاتل ۲۹ ساله به همراه همسر ۲۳ ساله‌اش را شناسایی و آنان را در یکی از بخش‌های این شهرستان در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ افرامن با بیان اینکه متهمین در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی عنوان کردند، گفت: بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم بوده و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه