English

مدیرکل آموزش و پرورش تاکید کرد؛

تشکیل چهارشورا ویژه برنامه ریزی و تصمیم سازی دانش اموزان مدارس تیزهوشان فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: چهار شورای برنامه ریزی و تصمیم سازی دانش اموزان در حیطه مدارس تیزهوشان استان فارس تشکیل شود.

تشکیل چهارشورا ویژه برنامه ریزی و تصمیم سازی دانش اموزان مدارس تیزهوشان فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمد خلیل عسکری در دیدار با تعدادی از دانش آموزان دختر و پسر مدارس تیزهوشان (سمپاد) شهر شیراز، گفت: هدف در طرح دوشنبه های مدرسه و دانش اموز محوری این است که به دانش آموزان نقش داده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی هایشان اشاره کردند که من در دفاع از جامعه نخبگان و‌ حرکت علمی کشور تا نفس دارم کوتاه نخواهم آمد گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که ایشان ترسیم و بیان کردند نقشه راه همه احاد جامعه خصوصا جامعه نخبگانی است.

عسکری گفت: ایشان در این بیانیه هفت توصیه اساسی فرمودند که یکی از آنها به فراگیری علم و‌ پژوهش توصیه کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس دانش اموزان مدارس سمپاد را برگزیدگان و‌ نخبگان جامعه دانش اموزی در حوزه علم دانست و گفت: خداوند فرصت بزرگی را در اختیار این دانش اموزان قرار داده و لذا باید نسبت به جامعه هم مسوول و حساس باشید.

عسکری خواستار تشکیل چهار شورای برنامه ریزی و تصمیم سازی دانش اموزان در حوزه مدارس تیزهوشان شد. 

شورای برنامه ریزی و تصمیم سازی دانش اموزی مدارس سمپاد، فعالیت های فوق برنامه، برنامه های علمی و جهادی و امتحانات نهایی چهار شورایی بود که مدیرکل آموزش و پرورش فارس خواستار تشکیل آن در حیطه مدارس سمپاد و تیزهوشان شد.

عسکری گفت: شیراز توسط وزیر آموزش و پرورش به عنوان گذرگاه علمی و فناورانه ایران و جهان معرفی شده است و دانش اموزان مدارس سمپاد نقش مهمی در اجرایی شدن این برنامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: توجه به فضاهای ورزشی مدارس سمپاد هم از مسایل است که سریعا پیگیری و نقاط ضعف برطرف خواهد شد.

یاداور می شود: در این جلسه تعدادی از دانش آموزان مدارس سمپاد شیراز به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه