English

استاندار فارس:

سرعت توسعه فارس با هم افزایی بسیج و ادرات استان شتاب گرفته است

استاندار فارس گفت: امروز سرعت توسعه و پیشرفت فارس با هم افزایی که بین بسیج و دستگاه‌های اجرایی، ادارات و سازمان های استان ایجاد شده شتاب گرفته است.

سرعت توسعه فارس با هم افزایی بسیج و ادرات استان شتاب گرفته است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه روز جمعه در حاشیه رزمایش اقتدار بسیج درحرم مطهر شاهچراغ (ع) در جمع خبرنگاران گفت: اقداماتی که امروز بسیجیان ما دراستان، در جهت توسعه فرهنگی و اقتصادی فارس انجام می دهند قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: همزمان با رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی و نهضت مقاومت، تمام اقشار و گروه های مردمی از کودکان، نوجوانان و جوانان گرفته تا میانسلان و سالمندان ما، همه در عرصه مبارزه با ظلم و شعار اصلی انقلاب که استقلال کشور، آزادی واقعی و استقرار جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.
 
استاندارفارس اظهار کرد: امروز دنیا پس از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد است که روز به روز جبهه و وسعت انقلاب اسلامی و مقاومت دنیای آزادگان، توسعه بیشتری پیدا کرده و امیدواریم که زمینه ظهور امام عصر (عج) فراهم شود.
 
ایمانیه گفت: نهضت مقاومت مردم فلسطین و لبنان با ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی و اشغالگر قدس که سعی کرد با خشونت و کشتار و کودک کشی خود را در منطقه غرب آسیا مستقر کند، اجازه نداد که اسرائیل غاصب به اهداف خود دست یابد و این نهضت را خاموش کند و دیدیم که آتش بس موقت را نیز پذیرفت چرا که چاره‌ای جز تسلیم شدن در مقابل جبهه مقاومت نداشت.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه