English

یک مسئول در آموزش و پرورش اعلام کرد؛

استفاده از بستر آموزش متاورس برای اولین بار در آسیا در مدارس سمپاد فارس

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش وپرورش فارس، گفت: با موافقت وزیر آموزش و پرورش، استفاده از بستر آموزش متاورس به صورت پایلوت و به عنوان الگو در مدارس سمپاد فارس انجام می شود و این در حالی است که این ظرفیت فضای مجازی تاکنون در آسیا مورد استفاده قرار نگرفته است.

استفاده از بستر آموزش متاورس برای اولین بار در آسیا در مدارس سمپاد فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدمهدی متحد زاده در گردهمایی مدیران و معاونان مدارس استعدادهای درخشان استان فارس در محل سالن اجتماعات دارالقرآن ممیز ناحیه ۲ شیراز، اظهار کرد: تعلیم و تربیت امری پیچیده است که تنها متخصصان این حوزه می توانند در خصوص آن نظریه پردازی کنند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش وپرورش فارس افزود: برای رسیدن به اهداف سمپاد نیازمند هماهنگی های بیش از پیش در مجموعه سمپاد هستیم لذا ضروری است همه عوامل با تلاش و برنامه ریزی در مسیر تحقق اهداف حرکت کنند.

متحد زاده با تشریح آیین نامه مدارس استعدادهای درخشان، تصریح کرد: بر اساس فصل ۶ آیین نامه مذکور مدیران مدارس باید از سوی اداره استعدادهای درخشان انتخاب و به اداره کل آموزش و پرورش معرفی و پس از  انجام مصاحبه ابلاغ وی صادر می شود.

وی ادامه داد: ابلاغ مدیران مدارس سمپاد تنها از سوی مدیرکل آموزش و پرورش صادر می شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس استعدادهای درخشان پس از ارائه فراخوان با موضوع دعوت از دبیران علاقمند به تدریس در مدارس سمپاد که در ماه های آینده صورت می گیرد نیروی مورد نیاز خود جهت به کار گیری در سال تحصیلی آینده را تا بهمن ماه سال جاری جذب کنند.

وی با اشاره بر اهمیت بهره مندی از فضای مجازی ادامه داد: دنیای متاورس مزایای بسیاری دارد اما در عین حال معایبی  هم دارد لذا با موافقت وزیر آموزش و پرورش، استفاده از بستر آموزش متاورس به صورت پایلوت و به عنوان الگو در مدارس سمپاد فارس انجام می شود‌ و این در حالی است که این ظرفیت فضای مجازی تاکنون در آسیا مورد استفاده قرار نگرفته است.

متحد زاده گفت: در راستای توسعه عدالت آموزشی، دانش آموز مدارس برخوردار با اعزام به مناطق محروم به آموزش دانش آموزان کم برخوردار می بپردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه