English

آغاز دوره کشوری تربیت مدرس، ویژه مراقبین سلامت مدارس، در شیراز

دوره کشوری تربیت مدرس قطب پنج کشور با موضوع مدیریت بحران در شرایط اضطراری، ویژه مراقبین سلامت مدارس با حضور شرکت کنندگان از هشت استان در شیراز آغاز به کار کرد.

آغاز دوره کشوری تربیت مدرس، ویژه مراقبین سلامت مدارس، در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد خلیل عسکری در آیین افتتاحیه دوره کشوری تربیت مدرس قطب پنج کشور باموضوع مدیریت بحران در شرایط اضطراری ویژه مراقبین سلامت مدارس، با حضور مربیان بهداشت مدارس از استان های فارس، یزد، بوشهر، کرمان، اصفهان، خوزستان و هرمزگان در شیراز، اظهار کرد: جنگ شناختی یک داستان نیست بلکه حقیقتی است که رهبر معظم انقلاب دهه های قبل نسبت به آن هشدار داده بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: بازیابی هویت ملی دانش آموزی مهمترین هدف ماست و در این جنگ روانی، ابتدا باید مخاطب را شناخت و سپس با زبان خودش با او صحبت کنیم.

عسکری از وجود حدود یک میلیون دانش آموز و شصت منطقه آموزشی، در استان فارس، خبر داد و افزود: در شرایط امروزی همه دستگاه ها و سازمان ها باید پای کار تربیت دانش آموزان بیایند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطر نشان کرد: چنان که رهبر معظم انقلاب می فرمایند در تربیت انسان، نقش معلم به مراتب از وراثت مهمتر است.

وی ادامه داد: در این دوره ها، نباید جامعه هدف تنها مربیان باشد بلکه آموزش دانش آموزان نیز باید لحاظ شود.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس، گفت: در پاییز اخیر علیرغم تمرکز دشمن بر مدارس شیراز، خوشبختانه در شیطنت خود موفق نشد و در کل کشور نیز ناکام ماند.

آموزش و پرورش فارس

 

گسترش توانمندی هاو صلاحیت های حرفه ای مراقبین سلامت با برگزاری دوره های آموزشی

اعظم گودرزی در این آیین اظهار کرد: امروزه با تهدیدات متعددی از سمت دشمن مواجه هستیم که تمرکز آنها بیشتر بر مدارس است و لذا باید همچنان آماده و هوشیار باشیم.

مدیر کل دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: این دوره که به منظور گسترش صلاحیت ها و توانمندی های حرفه ای طراحی شده تلاش دارد تا مراقبین نحوه برخورد با بحران ها را فرا بگیرند و خطاهای شغلی کاهش یابد.

گودرزی اضافه کرد: در بازدیدهای میدانی متوجه شدیم که برای سلامت دانش آموزان باید ابتدا متولیان امر سلامت توانمند شوند.

مدیرکل دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش، گفت: دانش آموزان امروز، مدیران و گردانندگان آینده کشور هستند لذا دشمن این قشر از جامعه را مورد هدف قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه