English

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد؛

کشف ۷۴۵ کیلو مواد مخدر در کوه چنار

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۴۵ کیلو مواد مخدر از نوع هروئین و تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون در شهرستان کوه‌چنار خبر داد.

کشف ۷۴۵ کیلو مواد مخدر در کوه چنار

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سردار یوسف ملک‌زاده، امروز ۲۰ آبان ماه، بیان کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با همکاری کارکنان انتظامی کوه‍‌چنار از تردد یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی به محور مواصلاتی "شیراز - کوه‌چنار" اعزام و با اقدامات فنی و تخصصی کامیون مذکور را شناسایی و آن را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از آن کامیون ۶۹۵ کیلو تریاک و ۵۰ کیلوگرم هروئین کشف شد، تصریح کرد: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سردار ملک‌زاده با اشاره به اینکه اقدامات سوداگران مرگ در این استان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و مقابله با قاچاقچیان از ماموریت‌های اصلی این فرماندهی بوده و پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مخلان آرامش عمومی به اهداف شوم خود برسند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه