English

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد؛

توقیف کامیون حامل ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران

فرمانده انتظامی استان از توقیف کامیون قاچاقچی حامل ۸۰۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران خبر داد.

توقیف کامیون حامل ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران

به گزارش خبرگزاری موج فارس به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس، سردار رهام بخش حبیبی، در این خصوص بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، شامگاه پانزدهم آبان ماه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون حامل بار خاک آهن در محور  سیرجان-شیراز در حال انتقال یک محموله حشیش است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان "نی ریز" استان فارس پس از هماهنگی با مرجع قضایی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی کامیون مذکور را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این کامیون ۶۱۰ کیلوگرم حشیش و ۱۹۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار حبیبی بااشاره به اینکه در این ماموریت در مجموع ۸۰۰ کیلوگرم حشیش و تریاک کشف شده است، گفت: راننده قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: پلیس قاطعانه و برابر قانون با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد کرده و اجازه فعالیت به آنان را نخواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه