English

اعلام نتایج جشنوارۀ ملی هنرهای تجسمی «تجسم غدیر»

نتایج نخستین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «تجسم غدیر» از سوی هیئت داوران این جشنواره اعلام شد.

اعلام نتایج جشنوارۀ ملی هنرهای تجسمی «تجسم غدیر»

به‌ گزارش خبرگزاری موج فارس و به نقل از  روابط‌ عمومی دانشگاه هنر شیراز، پس از پایان جلسات ارزیابی و انتخاب آثار هنری رسیده به دبیرخانۀ نخستین جشنوارۀ ملی هنرهای تجسمی «تجسم غدیر»، پذیرفته‌ شدگان بخش‌های مختلف این رویداد هنری در ۶ رشته‌ی تایپوگرافی (حروف‌نگاری)، طراحی پوستر، تصویرسازی، خوشنویسی، کارتون و نقاشی، در دو بخش دانشجویی و آزاد مشخص شدند.

موسی عربی، دبیر اجرایی جشنوارۀ ملی تجسم غدیر خبر داد: در این جشنواره که فراخوان آن در اردیبهشت‌ماه سال جاری منتشر شد و با هدف تبیین و نهادینه‌سازی فرهنگ والای غدیر با زبان هنر ترتیب یافته است، قریب ۳هزار اثر در طول مدت فراخوان به دبیرخانۀ جشنواره ارسال شده که پس از بررسی و ارزیابی هیأت‌ داوران، ۶۹ اثر، به‌ عنوان آثار برگزیده در مقام‌های نخست، دوم، سوم و شایستۀ تقدیر اعلام می‌گردد.

معاون اداری‌ مالی دانشگاه هنر افزود: به‌ زودی زمان مراسم پایانی جشنوارۀ تجسم غدیر اعلام و در این رویداد، از برگزیدگان جشنواره تقدیر خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند اسامی کامل هنرمندان برگزیدۀ نخستین جشنوارۀ ملی تجسم غدیر را در پیوست خبر مشاهده یا به سایت جشنواره به نشانی: https://shirazartu.ac.ir/?p=16447 مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه