English

معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

کشف بیش از ۴۰۰۰ قلم کالای غیر مجاز در کازرون

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز از کشف و توقیف ۴ هزار و ۱۴۴ قلم کالای دارویی غیر مجاز و قاچاق در شهرستان کارزون خبر داد.

کشف بیش از ۴۰۰۰ قلم کالای غیر مجاز در کازرون

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد جواد راعی با تاکید بر مبارزه جدی دانشگاه با قاچاق کالاهای سلامت محور در سطح استان، گفت: در بازرسی از عطاری ‌ها و فروشگاه ‌های غیر مجاز کازرون، یک میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال از انواع داروهای غیر مجاز و قاچاق، فرآورده های گیاهی و دست ساز و مکمل ‌های ورزشی قاچاق کشف و توقیف شد.

او افزود: در بازدید میدانی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور این معاونت و همراهی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان کازرون، فرماندهی انتظامی، نماینده دادستان عمومی و انقلاب، رئیس دایره نظارت بر اماکن عمومی و کارشناس اتاق اصناف کازرون، فعالیت عطاری ‌ها و صنوف فروش مکمل های ورزشی این شهرستان بررسی و یکی از این واحدهای صنفی متخلف تعطیل شد.

راعی با هشدار نسبت به برخورد قانونی با تهدید کنندگان سلامت مردم، اظهار کرد: عرضه داروهای چاقی و لاغری غیر‌مجاز، داروهای مخدر، مکمل های ورزشی قاچاق و داروهای سقط جنین به دلیل دخالت در امور پزشکی و عرضه قرص برنج به دلیل به خطر انداختن سلامت مردم، در عطاری ها و صنوف عرضه مکمل ‌های ورزشی ممنوع است.

معاون غذا و دارو دانشگاه با هشدار نسبت به برخورد قانونی با تهدید کنندگان سلامت مردم، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تخلفات در زمینه فروش و عرضه داروهای غیر‌مجاز، به شبکه بهداشت و درمان شهرستان محل زندگی خود مراجعه کرده و یا با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه