English

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس خبر داد:

اجرای طرح توزیع شیر رایگان برای دانش آموزان مناطق محروم

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس، از اجرای طرح توزیع شیر رایگان برای دانش آموزان مناطق محروم خبر داد.

اجرای طرح توزیع شیر رایگان برای دانش آموزان مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری موج فارس، علی اکبر رامجردی با بیان اینکه تمامی اقشار جامعه می توانند در امور نیکوکارانه مشارکت فعال داشته باشند، افزود: وضعیت تغذیه کودکان در مناطق محروم استان، مطلوب نیست و بر این اساس مجمع خیرین تامین سلامت فارس تلاش دارد با اجرای طرح توزیع شیر رایگان، در تامین نیازهای غذایی دانش آموزان گام موثری بردارد.

او با تقدیر از تلاش های خیرین نیک اندیش استان اظهار کرد: این طرح با حمایت های استاندار فارس و خیرین در هشت مدرسه شیراز به صورت پایلوت اجرایی شده و امکان افزایش آن نیز وجود دارد.

رامجردی افزود: استانداری فارس، هزینه تامین شیر سالیانه برای هزار دانش آموز محروم را متقبل شده و یکی از شرکت های صنایع غذایی شیراز نیز در اجرای طرح توزیع رایگان در مدارس مناطق محروم نقش موثری دارد.

او با دعوت از خیرین استان برای مشارکت در این طرح انسان دوستانه که نقش ارزنده ای در ارتقای سرانه سلامت جامعه دارد، اظهار کرد: هزینه تامین شیر هفتگی برای هر دانش آموز در حدود ۴۰ هزار تومان است و این مبلغ برای یک سال تحصیلی، به حدود ۹۰۰ هزار تومان می رسد.

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با اشاره به این موضوع که محدودیتی برای جذب کمک های خیران وجود ندارد، از عموم مردم دعوت کرد تا در این طرح مشارکت داشته باشند و از کودکان مناطق محروم حمایت کنند.

علاقمندان برای مشارکت در این امر خداپسندانه، مبلغ اهدایی خود را به شماره کارت ۰۴۸۴_۰۰۱۰_۶۳۷۰_۵۸۹۴ و شماره شبا IR ۴۹۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۱۸۰۰۰۰۰۰۲۹ با شناسه ۱۰۰۰۰۰۰۰۵۰ به نام مجمع خیرین تامین سلامت فارس که به صورت اختصاصی برای تامین شیر کودکان مناطق محروم در نظر گرفته شده، واریز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه